pondělí 25. ledna 2016

Rimmel Bare Yourself

…(tento post volně navazuje na ten předchozí – ChG Prism) a to tento Rimmel. Lak jsem dostala, sama bych si ho nevybrala, protože v lahvičce se mi vůbec nelíbil. Odstín mi připadal takový nijaký a říkala jsem si, že nehty s ním budou vypadat nezdravě a zažloutle. Ale byl zrovna po ruce, neměla jsem náladu hledat jiný nude lak, a tak jsem po něm sáhla. Po nalakování jsem názor změnila, zas až tak hrozné to nebylo, je to vlastně celkem hezká hodně světlá meruňková. Ale pracovalo se mi s ním dost špatně, je hodně řídký, rozléval se kam se mu chtělo a dělal díry, takže jsem skončila u tří vrstev. Nalakovat 3 vrstvy bez nadlaku a vzápětí vytuhnout nebylo úplně šťastné, ráno jsem měla nehty samý otlak od peřiny. Zahladila jsem to vrstvou top coatu a vypadalo to celkem dobře. Nicméně třetí den se objevily praskliny – mnou nenáviděný nešvar světlých laků. Okamžitě jsem ho odlakovala a nakonec tedy stejně skončí u některé z kamarádek, nenadchl mě a nemám potřebu si ho nechat.

Za poskytnutí laku k recenzi děkuji zastoupení značky Rimmel.









4 komentáře:

  1. Za mne tento ne. I když na tvých nehtech tak špatný není.

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem sa rozhodnúť, či sa mi tento lak páči alebo nie. Tebe síce svedčí, ale viem, že na mne by vyzeral hrozne a mŕtvolne. Ale za tie tri vrstvy a riedkosť by som ho tiež posunula asi ďalej.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som asi čudná, ale mne sa tieto bledé marhuľkové laky hrozne páčia :D Škoda tej krycej (ne)schopnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Neviem, či by som ho vynosila, ale páči sa mi. Je taký iný, no zároveň striedmy.

    OdpovědětVymazat