úterý 12. května 2015

Miss Sporty Crush On You 065

Laků na nehty od Miss Sporty nemám mnoho, ale věřím, že mnohé - zejména ty krémové, jsou fajn. Jenže každá značka má lepší i horší kousky a mně se tentokrát povedlo natrefit na jeden ne moc dobrý. Opět jsem podlehla své zlatorůžové mánii, jakmile něco v tomto odstínu vidím, musím to mít! Stíny nebo tvářenky zvažuji se zapojením trochy rozumu, protože vím, že tvář a oči jsou místa, kam u mě růžová může pouze ojediněle. Ale 100% nedokážu odolat pokud se jedná o lak nebo rtěnku. Takže mi v košíku skončila i tahle lákavě vypadající lahvička. Doma po vyzkoušení ale přišlo zklamání.

Zaprvé tenhle lak strašně špatně kryje. Na fotkách mám 4 vrstvy laku a jak si můžete všimnout, konečky mi stále prosvítají. Schne ale rychle, takže nalakovat ho netrvá hodinu, vůbec jsem mezi jednotlivými vrstvami nečekala a hned po dolakování desátého nehtu jsem se vracela k prvnímu. Další věc, která mi vadí, je, že zlatých třpytek je tam tak velké množství, že občas až převálcuje růžovou a nehty působí zažloutle, což nevypadá zrovna lichotivě. Pokud je ale ve své růžové fázi, tak je krásný a opravdu výrazně třpytivý. Zasychá hodně hrubě a požírá nadklad, dvě vrstvy jsou minimum, pokud chcete docílit lesklého povrchu. Nosila jsem ho týden a držel dobře, jen konečky se ošoupaly, ale nebylo to díky odstínu moc vidět a proto jsem s ním i vydržela tak dlouho. Třpytky jsou hodně velké, takže klasicky jsem ho odlakovávat vůbec nezkoušela a rovnou sáhla po alobalu. 

Co na něj říkáte? 










5 komentářů:

  1. Z fotek působí růžově, těch třpytek je tam sice dost, ale ok. S nadlakem vypadá fakt pěkně, ale 4 vrstvy teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. letim si pro něj, je boží, a neodradí mě nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. teda ale vypadá krásně, škoda toho krytí, a hrubosti, mít pak na nehtu deset vrstev nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotkách a na Miss sporty vypadá fakt dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Štyri vrstvy by mi nevadili, len tie vrstvy nadlaku ma trocha odrádzajú. Na tvojich nechtíkoch vyzerá dokonalo, až by som ho chcela, pritom na trblietkáče až tak nie som :)

    OdpovědětVymazat