pátek 16. ledna 2015

Gabriella Salvete Magic Show + srovnání s Barry M Fashion Icon

Dnes bych vám ráda ukázala první lak z Circus řady od Gabrielly Salvete. Já osobně mám glitrové laky ráda a líbí se mi, i když je fakt, že je nelakuji zrovna často kvůli horšímu odlakování. Ne že by to s alobalem nešlo, ale i tak je to zdlouhavé, pracné a někdy jsem na to prostě líná a už jen při představě té procedury raději zvolím lak krémový nebo jen s drobným shimmerem :-) Tato kolekce mi ale přijde velmi povedená, sama jsem si pořídila 4 kousky a bývala bych si koupila i tento fialový, kdybych už doma neměla stejný. Nebo podobný? Dozvíte se, pokud budete číst dál. A moc děkuji Míně za možnost si GS vyzkoušet.

Lak je hutnější a na štěteček nabírá dost glitrů, takže coby efektovému mu bude stačit jedna vrstva. K samostatnému plnému krytí jsem potřebovala vrstvy tři, měl tendence trochu dělat díry. Mile mě překvapilo, že po zaschnutí nebyl povrch nijak výrazně hrubý a bohatě stačila jedna vrstva nadlaku. Nenechala jsem ho pořádně zaschnout a hned jsem odlakovávala, takže s tím nemám zkušenost, můžu jen říct, že bílého kolegu jsem odlakovala bez alobalové metody a docela to šlo.

A teď už jak je to s tou podobností s lakem Fashion Icon od Barry M? Co se obsahu týče, jsou naprosto stejné! Podle mě je prostě vyrobili v jedné továrně a jen rozlili do různých lahviček, jinak si neumím vysvětlit, jak je možné, že jsem nenašla ani malinkatý náznak nějaké odlišnosti. Mají naprosto stejnou konzistenci, odstín, množství třpytek... Jediný rozdíl vidím vážně jen v lahvičkách, resp. ve štětečku, Barry M ho má o něco užší a vyhovuje mi tak o malinko víc. Je tedy úplně jedno, který z nich si koupíte. Předpokládám, že většina z vás se přikloní ke Gábině - je dostupnější, levnější a o celý 1ml větší :-) 

Podobných laků je na světě spousta, už jste se ale někdy setkaly s naprosto totožnými laky od dvou různých značek? Jaké to byly?









Na malíčku a prostředníčku mám GS, na zbylých dvou nehtech Barry M.



9 komentářů:

  1. Nevidím rozdíl mezi Gábinou a Barrym :) hezky Ti vyšly fotky :) Když jsem ho fotila taky mi barva lezla domodra

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti sluší!!!
    Ale ta hustá konzistence mě trochu štve...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem teď o něm psala a příjde mi to až vtipný jak jsou si ty dvě kolekce podobný (vlastně stejný až na pár kousků). Mám teda jen GS, jak říkáš je to dostupnější. A spokojenost velká barevně jsou to nádherné kousky..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle se mi z celé kolekce líbí nejvíc, zbytek mě moc nezaujal. Jinak naprosto identické mi připadají Gosh Girls on Film se Sally Hansen Blush Over Hue. Mám je doma, zkoumala je, jestli narazím na nějaký rozdíl a nenašla. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já tyhle laky miluju, ale ani alobalová metoda mi nepřipadá dostatečně rychlá, tak je lakuji jen občas. Tento je ale opravdu krásný! :)
    Joyandyou

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som si aj myslela, že budú veľmi podobné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadaji opravdu stejne a taky nadherne :)

    OdpovědětVymazat