středa 1. října 2014

Bilance za září

Výjimečně včas a stručně, v září jsem spotřebovala pouhých šest věcí a kromě dnů Marianne téměř neutrácela, takže to dnes bude rychlovka!

1. spotřebováno
Toni and Guy Creative lak na vlasy - pořád se ještě nevzdávám a hodlám najít lepší lak, ale tenhle je zatím nej, z těch co jsem vyzkoušela. Dobře drží a přehnaně neslepuje. Mám už koupené další balení.

Garnier 2v1 posilující odličovač očí - taky mám ještě jedno balení a s verdiktem počkám, až ho spotřebuji, zatím si nějak nejsem jistá, jak se k němu postavit, micelárka od Biodermy to prostě není...

Missha Super Aqua peeling už mám spotřebovaný dlouho, našla jsem ho zapomenutý v cestovní kosmetické taštičce. A chybí mi. Ne že by peelingoval až tak dobře, ale strašně mě bavilo jak postupně tvoří žmolky. Klidně bych si ho koupila znovu. Recenze zde


Balea deospreje moc nemusím, ale Battle Field hezky voněl a ten druhý měl zase pěkné balení s kočičkou. Na noc, když není horko, tak ok, ale přes den proti pachu rozhodně neochrání.

Ziaja výživu na vlasy jsem si moc oblíbila, koupila bych si ji znovu.



2.nákupy
Dny Marianne - 50% sleva na Dove v drogerii Teta.


Černé zátiší z Inglotu, MACu a Rouge Bunny Rouge (Douglas).


První nákup v Kiehl´s.


Clinique 7 day scrub je přesně tak boží, jak si ho pamatuju! Karethic krém z Greenwave.


Douglas ještě jednou!


Internetové objednávky tento měsíc reprezentuje pouze Becca rtěnka z Jahody a mini laky Color Club z mojesminky.cz. Krém jsem dostala od maminky.


Končíme malým nákupem z Lidlu.


A to je vše, přátelé! Krásný den :-)

15 komentářů:

  1. Moc krásné nákupy, pořídila sis samé fajn věci. Co říkáš na ten cc krém od Bourjois, už jsi ho zkoušela? Já ho mám taky a zatím jsem nadšená :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, zkoušela jsem ho zatím jen jednou a měla jsem pocit, že mi dost zalezl do pórů :-(

      Vymazat
  2. prosím nevíš, v které parfumerce je v říjnu sleva na Bourjois, dny Marianne jsem (záměrně) propásla,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemám přehled, jsem z prdelákova a parfumerky nemáme, takže se ke mně tyhle informace taky většinou dostávají pouze zprostředkovaně.

      Vymazat
    2. já to právě zahlídla někde v komentářích na jakémsi blogu, cca před týdnem a nepamatuju si kde :/ tak je půjdu obhlídnout asi všechny a uvidím.

      Vymazat
  3. Ten garnier odlicovac jsem mela kdysi take, a prisel mi dost mastny. Jinak by me zajimal tvuj nazor na Bourjois CC cream, docela me zaujal :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mastnější, to je fakt, ale takový Ryor je třeba mnohem horší. CC musím pořádně otestovat, měla jsem ho teprve jednou.

      Vymazat
  4. Tenhle měsíc jsi se nějak držela, chválím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takže koukám, že jsi nákup obohatila ještě v Douglasu a Inglotu :) prosím tě a co je to za ty věci Cien? To je nějaká novinka? Nikdy jsem tohle balení ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě v My jsem byla pro ty Clarins stíny, nějak se mi z fotek ztratily...
      Novinka a asi i limitka, neměli to u drogerky, ale u takových těch akčních věcí. Lak používám už týden, je průměrný, šampon s kondicionérem chci zkusit poprvé dnes.

      Vymazat
  6. Super nakupy, zaujala ma znacka Rouge Bunny Rouge, vobec nepoznam, ale meno ma sympaticke :) no a este ten Kiehls by som brala :D a Clinique Scrub je aj moj oblubeny

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nákupy a ten Cien u nás nemají :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  8. Odličovač očí od Garnieru momentálně používám a taky nevím. Používám ho jen doma o víkendech, takže nějaký růst řas je pasé, ale přijde mi průměrný, ráno se třeba ještě vzbudím s černými fleky kolem očí. Podle mě by mohl odličovat ještě o něco lépe...
    Zátiší od Inglotu, MACu,... vypadá božsky, od Inglotu už mám tvářenku a postupně si chci poskládat paletku stínů, takže jakmile vidím Inglot, srdce mi plesá a peněženka sténá :D a MAC je trochu můj sen, tak doufám, že se někdy vyplní:)

    OdpovědětVymazat