neděle 15. června 2014

Bilance za květen

Opět s bilancí za minulý měsíc přicházím velmi pozdě a přitom ani není důvod aby mi to tak trvalo, protože mi skoro nic nedošlo a tak to sfoukneme velmi rychle!

spotřebováno
L´oréal Infinium Lumiere lak na vlasy nebyl ani o chlup lepší než průměrné laky z dorgerky, slepoval jako blázen a špatně se vymýval. Výdrž by taky mohla být delší. Hledání dokonalého laku pokračuje, k tomuhle se vracet nebudu.

Garnier micelární voda je moc fajn, před pár dny jsem se v Rossmannu rozhodovala, zda ji nekoupit znovu, ale aspoň pro jednou jsem se zachovala rozumně a nákup odložila až zmenším aktuální zásoby. Rozhodně ho ale plánuji, za mě je to nej drogerková micelárka.

Ziaja citrusový sprchový gel - na to, že si sprcháče vybírám hlavně podle vůně, byl tohle velký propadák, nevoněl mi ani trošku! Divím se, že jsem ho vůbec spotřebovala a rovnou nevyhodila, když mám doma tolik možných náhradníků.


Essence odlakovač, jeden z výrobků, u kterého si neumím představit, že bych doma neměla několik lahviček, viděli jste ho tu už mnohokrát.

Madame Lambre Aquatique hydratační noční krém - miláček, už teď se mi po něm stýská! Hlavně po vůni, protože jeho náhradník mi doslova smrdí. Nejspíš koupím znova navzdory tomu, že se mi nepozdávalo složení, nicméně mé pleti dělal dobře.

OPI Base Coat je fajn a klidně bych si ho koupila znovu. 15ml mi vydrželo opravdu dlouho a spotřebovala jsem ho do poslední kapky, vůbec jsem ho nemusela ředit, nehoustl. Akorát by mohl vytvářet na nehtu silnější vrstvu a vyhlazovat tak povrch, ale tak nemá to v popisu práce, takže to po něm chtít nemůžu, jen teď spíš upřednostňuji tento typ podlaků.

Seche Vite Top Coat je také stálicí, která tu není poprvé ani naposledy. Pro mě prostě lepší nadlak neexistuje, netřeba víc dodávat.


nákupy
Vidíte to? Žádná parfumerka, žádný ebay, vlastně žádné internetové nákupy, když nepočítám Borůvčin blogsale! Ještě tak naučit se ignorovat akce v drogerkách a budu vyléčená (kéž by :-)). Abych se nepřechválila, musím uznat, že se mi totálně vymkly z ruky nákupy sprchových gelů. Na první fotce jich vidíte 7, dva jsou na další a na focení se nedostavil levandulový Alverde, který už je v koupelně. Takže 10 sprcháčů nakoupených za jediný měsíc, které budu spotřebovávat 10 měsíců! To jsem opravdu nezvládla, takhle se na nějaké rozumné číslo v zásobách nikdy nedostanu. Doufám, že všechny značky už nám své letní ovocné novinky představily a už mě nic dalšího lákat nebude. Jinak jsem asi nekoupila nic zásadního, pár laků, mini parfém do kabelky, Moorou vychválený pudr Catrice, Rendy peeling Balea, Levandulí balzám na rty Essence a zaboha si nevzpomenu kdo mě nalákal na zelenou řasenku Dermacol, tuším, že nějaká slovenská blogerka to byla..? I když sama moc nepíšu ani nekomentuju, čtu vás a k nákupům mě inspirujete!





Tenhle nákup jsem zapomněla přidat na společnou fotku (ostatně jako vždy mi tam toho chybí víc, jak začnu nějakou věc používat, přijde mi, že ji už mám strašně dlouho a nevzpomenu si, že ji sem mám zařadit. Tenhle měsíc mi tam chybí určitě dvě rtěnky, jedna Astor a druhá L´oréal.), samozřejmě jsem vůbec nechtěla kupovat Fa sprcháče, ale kvůli těm roztomile ujetým sluchátkům nešlo jinak! A Rimmelácké tužky mají super modré odstíny na léto, určitě je omrkněte, já se asi budu muset vrátit i pro tu druhou...


11 komentářů:

  1. Se sprcháčema se taky nikdy nemůžu udržet, mám jich asi dvacet v zásobě, ale tento měsíc jsem koupila další tři. Totéž s mazadly na tělo, je to hrozný, už se pomalu nevejdu do bytu, nechtěj vědět kolik místa u mě doma zabírá kosmetika :). Takže jsem duševně s tebou, sestro :D

    OdpovědětVymazat
  2. To me vzdycky potesi, kdyz nekoho donutim k nakupu:D doufam, ze bude vyhovovat;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sprcháče! Jo, miluju sprcháče :D Jsem si zakázala tahat nové...ale jako nejsem si jistá, jak to dopadne ;) Bilance mě opět bavila...

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím, píšte všetci články o tom, koľko toho doma máte, nech mám pocit, že toho mám veľmi málo. Píšte, foťte, prosím, prosím! Pripadám si potom "skromnejšie" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik nových věcí. Jsem moc ráda, že jsem se v tomto uskromnila.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa vždy snažím držať sprcháče na limite 2 kusy - jeden svieži a druhý krémový. Ale je to boj :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. No pořádná sbírka, většinou mám sprcháč jeden, ale bot asi 100 a rtěnek 60 :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chápu tě, ty sprcháče tam člověk prostě nemůže nechat! Už sis někdy koupila to velké balení Seche?

    OdpovědětVymazat
  9. my sme mali ešte predchodcu tohto Loreal laku na vlasy a ten bol skvely, drzala a dals a aj rozcesat, ale to strička zaschla, takže sme nemali iné na výber len ho vyhodiť, potom som si myslela, že veď toto je nátupca, tak bude taký istý a je taký ako píšeš:/

    OdpovědětVymazat
  10. Infinium je naprd. Už nikdy. Nej lak je od Alterny, ale ten je drahej jak prase. Sprcháčů mám vždycky tak deset...ovšem rtěnek 132. Kabelek cca pade....každej máme nějakou tu úchylku:-)

    OdpovědětVymazat