středa 21. května 2014

Rimmel Breakfast In Bed

K jaru patří pastelové barvy a i já jsem podlehla mentolovému odstínu, který jinak nevyhledávám. Mile mě překvapilo, že s tímhle kouskem se mi pracovalo mnohem lépe než s tím bílým a k plnému krytí stačily dvě vrstvy. Obsahuje shimmer, ale stejně jako u předchozího kolegy není na nehtech vůbec vidět. Dalším plusem je, že netrpí nešvarem, který mě v poslední době naštval hned u několika drogerkových laků - bublinkováním. Výdrž je také bezproblémová, po celé čtyři dny, co jsem ho nosila, vypadal pěkně. Takže u mě dobré, tento si zatím nechám, i když na něj určitě znova nedojde dřív než za rok.






14 komentářů:

  1. I like it :) Taky ho mám doma a brzo na něj dojde.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych potrebovala, aby se k tomu laku prodavaly i takove pekne nehty! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V lahvičce mě moc nezaujal, ale na nehtech vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle by byl na mě moc světlý, ale včera jsem lakovala jeho tmavšího bráchu Bright back at you a taky se mi na pár nehtech objevily bublinky.

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, ten je povedený! Néé že bych potřebovala doma další mentolový lak, ale tenhle zřejmě časem omrknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobny odtien mam od inej znacky ale z tejto kolekcie od rimmel sa chystam kupit tie blede odtiene. Mint je krasna farba tiez som jej podlahla uz minule leto ale problem je, ze sa mojej pleti vobec nehodi :(

    OdpovědětVymazat
  7. Nic naplat. Chci takovouhle tyrkysovou, možná spíš trochu tmavší, sytější/méně bílou než je tato (ideálně tiffany-blue) s jemným stříbrným ALE viditelným shimmerem. Nápady?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoya Dillon? Ještě popřemýšlím o něčem víc domodra a třeba i dostupnějším...

      Vymazat
    2. Mám Wednesday od Zoyi a For Tiffany od ChG a barevně by to odpovídalo, ale bohužel jsou to jen krémovky bez špetičky shimmeru :(

      Vymazat
  8. Zrovna před chvílí jsem ho dolakovala :) je fajnový :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten jsem si zrovna objednala a moc se těším až mi přijde, poslední dobou jsem si nějak oblíbila nezvyklé barvy :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Mně pruhoval. Musela jsem dát 3 vrstvy, za dva dny byly omlácený konce. A blbej štětec. Za mě palec dolů. Druhej nejhorší lak v mojí sbírce hned po matném průšvihu z Topshopu.

    OdpovědětVymazat