pátek 30. května 2014

Orly Ruby Passion

Věřily byste, že tenhle článek už mám rozepsaný přes týden? Teda rozepsaný, prostě ořezané fotky a už několikátý den nemůžu najít ani těch pět minut abych k nim napsala pár vět... Je to se mnou teď marné a opravdu mě to mrzí, protože bych strašně chtěla přispívat, ale dokud nebudu přestěhovaná a v práci nedostaneme nějakého brigádníka, abychom tam nemuseli trávit celé dny, tak to asi lepší nebude...

Ale žádné stěžování a aspoň rychle pár informací k laku. Tohle je první lak z mojí nedávné blogsale, postupně jich tu uvidíte víc, docela dost jsem si jich stihla nafotit ještě než jsem je nabídla k prodeji a něco málo i poté, abych na ně měla aspoň památku :-) Ruby Passion je z těch, který nový domov našel, tak doufám že se líbí! Pro mě to není úplně "moje" barva, k červené jsem si sice našla cestu, ale líbí se mi většinou jen ty tmavé, světlé rajčatové obvykle zkusím pouze jednou. To, že mi nesedl odstín, je jediná vada tohohle laku, jinak je vážně fajn. Je trochu vodovější, ale kryje ve dvou vrstvách, já mám tři. Lakuje se moc dobře a sám o sobě se pěkně leskne. Věřím, že se obecně bude líbit, protože díky malým třpytečkám je neobvyklý a na každém rohu v drogerce takový odstín nepotkáte. 

Co na něj říkáte?







8 komentářů:

  1. Skvělá barva do letních dnů :) u mě by si domov taky našel :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je přesně moje oblíbená barvička :))

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný, s Orly laky nemám zkušenost, musím je někdy vyzkoušet :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Před hodinou jsem ho lakovala :D Líbí se mi moc, vybrala jsem si dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to zvláštní- na tvých fotkách je nádherný, na mých se mi taky líbí, ale ve skutečnosti mi taky nesedl:-D

    OdpovědětVymazat