pátek 2. května 2014

Catrice Royal REDding

Možná, že lak s tímhle názvem taky máte, ale vypadá úplně jinak. Takhle. Je klasicky červený, není téměř vůbec hrubý a jen sem tam je nějaká červená třpytka. A po přetření nadlakem vypadá takhle. Je to úplně klidně možné a já vám teď povím pohádku o tom, jak jsem na to přišla.

To si takhle bloumám Rossmannem, v peněžence mě pálí slevový kuponek 10% na celý nákup a já přemýšlím, co bych si tak koupila. Je hloupost kupovat něco, na co je každou chvíli sleva 30%, takže logicky skončím u stojanu Catrice, na který sleva nikdy nebývá (pokud se tedy neobnovuje sortiment a nevyprodávají se končící kousky). Laky z řady Crushed Crytal už mám tři, dva už jsem měla nalakované (ale na blogu byl zatím jen jeden, já vím) a oba se mi líbily, takže jsem zvažovala, že ještě nějaký dokoupím. Sahám po tom červeném a prohlížím si ho - je hodně vodový, vypadá, že moc krýt nebude, červených třpytek je tam málo, vedle Ruby Pumps od China Glaze by vypadal jako chudý příbuzný. Ale co ten vínový za ním? Ten vypadá mnohem lépe, malinový odstín se mi líbí víc než klasická červená a třpytek je tam spoustu a to nejen červené. Otočím ho abych zjistila jak se jmenuje - Royal REDding. Hmm a jak se tedy jmenuje ten druhý, když tenhle má v názvu červenou? Royal REDding. Koukala jsem na to jako blázen, dva odlišné laky a jmenují se stejně. Ještě jsem prohlédla všechny zbývající červené lahvičky a všechny vypadaly jako ten první lak. Jen tenhle jeden se lišil, vypadal jako nějaký zmetek, jako dva laky slité dohromady. Mně se ale líbil, takže v košíku skončil právě on a druhý se vrátil za svými sourozenci do regálu.

A mám z něj vekou radost, na nehtech je totiž tak krásný! Opět použiju mou oblíbenou větu - ve skutečnosti je mnohem třpytivější a hezčí. I odstín mi foťák lehce zkreslil, je víc malinový. Dobře kryl už ve dvou vrstvách, já jsem dala tři, abych měla na nehtech co nejvíc třpytek. A dvě vrstvy nadlaku, byl dost hrubý. Bohužel ale hodně pomalu schnul, po třetí vrstvě jsem musela čekat snad 15 minut, než jsem mohla dát nadlak a stejně jsem musela být velmi opatrná, abych lak nepoškodila a neobarvila si nadlak načerveno. Jinak je ale perfektní a vydržel mi v bezchybném stavu 4 dny. Jestli tenhle hybrid zabloudil i do vašeho Rossmanu, rozhodně ho tam nenechte!









5 komentářů:

  1. Ten je kráááásnýýý :)) Vím, že jsem se na něj dívala v drogerii, ale teď teda nevím, jestli to byl ten "lepší hybrid" :-D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt nádherný, Catrice má vůbec pěkné kousky. A spojení klasické červené a třpytek mě láká, jen se bojím, že to pak nebude chtít dolů :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jako pískový je krásný.

    OdpovědětVymazat