čtvrtek 17. dubna 2014

Rimmel White Hot Love

Šílenství kolem laků Rimmel z kolekce Rita Ora mě docela minulo. Sice jsem se na ně v drogerce byla podívat, usoudila jsem, že jsou to pěkné odstíny, ale že bez nich můžu být. Přesto mě velmi potěšilo, když mi dva z nich vypadly z obálky se známým logem firmy Coty. Konečně změna a něco, co můžu opravdu vyzkoušet, na rozdíl od té hromady tmavých makeupů a BBček. Takže tímto Rimmelu moc děkuji.

Odstínu s názvem White Hot Love jsem si vlastně vůbec nevšimla, krémové bílé mám asi tři, takže mě nenapadlo se na něj podívat. Že není úplně čistě krémový jsem zjistila až když o něm psala Mona, nicméně s tím, že shimmer na nehtech není vidět, měla naprostou pravdu. Akorát teda já mám nějaký vadný kus nebo vadné ruce, ale mně se vůbec nelakoval dobře. O krytí se nepřu, to je v pohodě, ale ve dvou tenkých vrstvách? Jak jako tenkých, když je ten lak šíleně hustý a tenké vrstvy s ním vůbec udělat nejdou..?! Nalakovala jsem dvě silné a opravdu jsem se třetí snažila dál slabou jen na zahlazení drobných nedokonalostí, ale vůbec to nešlo, štěteček akorát tak porýpal to, co už na nehtu bylo. Takže za mě konzistence bída a 3 vrstvy nutností. Navíc mi ještě bublinkoval a to jsem jednotlivé vrstvy nechávala několik minut proschnout. I to byl jeden z důvodů, proč jsem ho nenosila samotný, ale použila jsem ho jako podklad pro jiný lak. Ale v létě bych mu ráda dala další šanci, přece jen není o moc horší než jiné bílé laky, které mám, všechny se mi lakují špatně a upřímně obdivuji každou blogerku, která takovou barvu umí nalakovat tak, aby to vypadalo reprezentativně.









7 komentářů:

  1. to s bílými taky neumím. já to tedy neumím s žádnými laky, ale s bílými to neumím extrémně. vlastně se všemi světlými... to jsou mrcha laky. no ale ty to máš nalakované krásně. takhle bych to hned brala. to já si předevčírem nalakovala nějaký catrice meet nudy z jakési LE a musela jsem ho hned odlakovat, jak to bylo hnusný. ani ta třetí vrstva to nevylepšila.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá parádně, ale s bílými laky mám také problém, nebo spíš obecně se světlejšími, jsou většinou hrozné :/ šmouhatí, bublinkují.. no a tak raději tíhnu k tmavším a světlé jen obdivuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, nikdy bych neřekla, že bílý lak může na nehtech vypadat tak hezky :) hezky upravené a žádné přetáhnutí..krása :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé! Jak ty to děláš? A ještě si zbytečně stěžuješ :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sem teda neviděla blogerku, která by to měla nalakováno reprezentativněji než ty, tak neremcej;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Když vy jste na mě až moc milé :-* Díky, holky, ale já vím své a přála bych si umět lakovat třeba jako Lucinka z Lucy´s Stash.

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm...sebe?
    Je to krásně nalakovaný hnusný lak. S konzistencí to u ostatních světlých odstínů není příliš valné, mám nalakovaný béžový/nude odstín a ten lak má katastrofální štěteček a velmi špatně se lakoval tak aby nedělal nánosy. Mám ještě fialový, ale spíš se obávám.

    Přeji krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat