pondělí 24. února 2014

Missha The Style 4D Mascara

Missha The Style řasenka se vyrábí ve dvou verzích - 3D, která má prodlužovat a 4D, která má dodávat objem. Já preferuji řasenky objemové a proto jsem sáhla po 4D. Před nákupem jsem četla několik recenzí, všechny byl od Asiatek, které jak všichni víme, nemají řasy příliš pěkné a přesto byly většinou recenze pochvalné. Proto jsem doufala, že i na mých nijakých řasách nějakého efektu dosáhne. 

Řasenka má dlouhé štíhlé balení (obsah je 7g) a klasický, velmi tenký kartáček. Obvykle mi takové vyhovují, takže mi byl od prvního pohledu sympatický. S kartáčkem jako takovým se pracuje dobře, ale horší je to s náplní - už od začátku mi řasenka přišla sušší než by měla být, nenanášela téměř žádnou barvu a bylo potřeba mnohem více tahů a času na její aplikaci ve srovnání s jinými řasenkami. Proto tentokrát u fotek v akci nemám popisek jedna vrstva a dvě vrstvy, ale dvě a pět a ještě přesnější by bylo asi tak pět a deset. Neříkám, že nanést nejde vůbec, ale chce to opravdu hodně trpělivosti a moře času - určitě víc než 5 minut. Máte ráno možnost věnovat takovou dobu aplikaci řasenky? Já ne. Občas jsem ji tedy používala při odpolední a při noční, kdy jsem si na líčení vyhradila více času. Také jsem ji několikrát zkoušela naředit micelárkou, ale vůbec to nepomohlo - kartáček byl sice celý mokrý, ale na řasy opět nanášel jen minimum barvy.

Těžko se mi tedy hodnotí její efekt - pokud si s ní dám hodně práce, lehce řasy prodlouží. Dojem, že mám více řas, mi neudělá, ale ve více vrstvách těch pár chudinek obalí vrstvou a tak vypadají, že jsou silnější. Není to tedy žádný wow efekt a za tu námahu to nestojí. Jinak je řasenka intenzivně černá, odličuje se bez problémů a vydrží celý den i s odpoledním schrupnutím. Velmi příznivá je i cena, na ebay ji koupíte kolem 100Kč. Milovnicím výrazných řas ji doporučit rozhodně nemůžu, pro velmi přirozený efekt může být fajn.





2 vrstvy


5 vrstev 


1 komentář:

  1. takovýhle typ kartáčků mám ráda, ačkoliv raději syntetické štětinky, ale to vrstvení mě trochu odrazuje.

    OdpovědětVymazat