sobota 22. února 2014

Gabriella Salvete Clementina

Clementina patří jednoznačně mezi moje nejoblíbenější odstíny z řady Stars. Já vím, že ta barva je v podstatě obyčejná a nepříliš výrazná, ale miluju v ní ty větší glitry se spoustou barevných odlesků. Možná by jí neškodilo a chlup lepší krytí, já jsem dala tři vrstvy a na některých fotkách je linie nehtu lehce viditelná. Jinak se s ním pracovalo dobře, schnul rychle, ale já chtěla hladký povrch, takže jsem ho stejně zalila dvěma vrstvami SV. Pěkný vydržel 3 dny. Víc se o něm rozepisovat nebudu, protože profláknutější laky v české blogosféře nejsou ;-)








5 komentářů:

  1. milujem tieto laky od GS a tento na predposlednej foto vyzerá neskutočne geniálne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, i s topcoatem vypadá skvěle. Také mám ráda<3

    OdpovědětVymazat
  3. Už byych jí měla taky vyzkoušet, válí se mi doma už od listopadu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem si ho odlakovala (už se loupal). Laky od GS mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho mám a dávala jsem nadlak,úplně drsný povrch mi nevyhovuje.Vypadá moc pěkně!

    OdpovědětVymazat