sobota 11. ledna 2014

TonyMoly Petite Bunny Gloss Bar

Dnes vám ukážu zase jednu rozkošnou věc, kterou jsem koupila hlavně kvůli obalu. Roztomilý růžový zajíček přijel z Asie a pod názvem gloss bar se skrývá v podstatě obyčejný barevný balzámek na rty. Prodává se v devíti odstínech a já jsem si vybrala číslo 5 Juicy Peach a to nejen kvůli barvě, ale také kvůli tomu, že tento zajda je usměvavý sympaťák. Mně by se líbila třeba i šestka Juicy Orange, ale kdo by chtěl používat něco, co se na něj mračí??

Zajíček je sice sladký, ale jeho největším negativem je obal. Nevyčítám mu, že je z laciného plastu a působí dětinsky, věděla jsem, co kupuju. Horší je, že nekvalitní provedení má vliv na jeho funkci - balzám jde sice bez problémů vysunout, ale zasunout zpět už ne, vždycky ho musím zatlačit rtem dolů. Asi to nebude jen vadný kus, Mína ho má také a má stejný problém jako já.

Jinak ho ale používám ráda. Je krásně světlý, takže ho bez problémů nanesu i poslepu. Na rtech je lesklý, nevytváří žádné nánosy ani nelepí, vlastně téměř necítím, že ho mám. Hojivý sice není, ale ani rtům neubližuje a nevysušuje je. Moc hezky voní, jako ovocná žvýkačka. Taky docela pomalu ubývá, používám ho dost často a pořád je ho tam polovina. Drží asi jako každý jiný balzám - dokud ho nesním.

Takže si to shrneme - rozkošné balení, jemná barva ideální na denní nošení, příjemná sladká vůně, nevysušuje rty. Navíc stojí do stovky, takže pokud chcete nějakou maličkostí potěšit sebe, nebo nějakou malou slečnu, která s líčením začíná, máte mé doporučení ušaté zvířátko adoptovat. Jen s ním zacházejte opatrně, ať se vám nerozpadne. A pokud už jste velké a rozumné slečny, kupte si raději nějakou rtěnku.








15 komentářů:

  1. Ty korejské věci jsou prostě k sežrání, člověk by je vykoupil všechny, jenom kvůli toho, jak vypadají :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ten taky mám :) miluju ty asijské roztomilosti. Naštěstí se zasouváním zpátky problém nemám naštěstí

    OdpovědětVymazat
  3. To vyzerá úplne ako pero :D Ale ne perách je krásny! Tento problém so zasúvaním sa mi stal už viackrát pri rôznych balzamoch :/

    OdpovědětVymazat
  4. balení je opravdu rozkošné:) taky jsem na tento balzámek na ebay koukala, ale zatím mám takovou smůlu, že vše co mi přijde, tak jsem s tím nějakým způsobem nespokojená.. tak už se trochu bojím něco objednávat :D

    OdpovědětVymazat
  5. na tyto balzámky jsem už koukala, ale zrovna mám nadbytek, tak musím nějaké spotřebovat :)) ale časem bych si nějaký chtěla pořidit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja prave tu sestku mam a neskutocne uzasne vonia :D Na obale mi skor vadi to ze ked to zatvaram, tak furt do toho vieckom omylom stuchnem a spravi to ryhu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlhšie som uvažovala nad kúpou tohto balzámu/lesku. Ale predsa len si už na to prídem trošku stará :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si teda ani nevšimla, že by bylo to balení nějaký nepraktický, asi jsem to moc nevysouvala :) jinak nedávno jsem ho spotřebovala, což je u patlátek na rty fakt úspěch, hodně jsem si ho oblíbila...

    OdpovědětVymazat
  9. Máme asi společnou vadnou sérii :)
    Ale jinak je mi taky moc příjemnej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si ho rozbila, předtim mu nic nebyl:-D

      Vymazat
    2. tak jsem zkoušela ten svůj, jak se zavírá, sice ok, ale zjistila jsem, že už ho mám malinko, to je po dlouhé době něco, co si koupím znova:)

      Vymazat
  10. Mě na něj nalákala Dahulka, ten odstín je úžasný, celé léto nic jiného nenosím, akorát moc nevydrží

    OdpovědětVymazat