pátek 31. ledna 2014

Maybelline Colorama Brocades 219

Z kolekce Brocades od Maybelline se k nám dostaly jen 4 odstíny a mně se na první pohled zalíbil jen růžovočervený 224. Tedy líbil se mi i zlatý s růžovými třpytkami, ale mám ten samý odstín od Golden Rose, takže jsem ho nekupovala. Nemyslela jsem si, že bych musela mít číslo 219, z fotek mi přišel jako obyčejný stříbrný lak, pokoušející se o zlaté odlesky. Jenže fotky mu ubližují, abych se do něj zamilovala, musela jsem ho vidět naživo, kdy ukáže, že v sobě té zlaté má opravdu hodně. Základ tedy tvoří malinké stříbrné a zlaté třpytečky, zhruba v poměru půl napůl, ačkoli na fotkách se prosadí hlavně ty stříbrné. Velké šestiúhelníkové třpytky jsou pak pouze stříbrné. Lakoval se dobře, stačí mu dvě vrstvy, třetí bych spíš nedoporučovala, zbytečně se pak ty velké glitry nahromadí. Taky dobře držel, měla jsem pod ním peel off base coat od Essence, který by se spíš mohl jmenovat superdržící, protože jsem čtvrtý den horko těžko odloupla kousíček ze dvou nehtů. Je to opravdu moc krásný lak a působí slavnostně, Mína ho moc dobře zvolila na Silvestra. Já to možná stihnu za rok, jenže to je dlouhá doba, za kterou se mohou vyrojit desítky adeptů na tenhle večer...










15 komentářů:

  1. Váhala jsem mezi tou černozlatou variantou a tímhle a nakonec vzala tenhle. Jenomže mně se tam ty zlatý odlesky právě moc nelíbí. :/ Jinak je pěknej, ale spíš bych ho brala čistě stříbrnej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čiči!:-*
    Původně tento také nebyl mým favoritem a nakonec musím říct, že se mi nakonec líbí ze všech nejvíc. Ovšem štve mě, že na Míně se mi líbí ještě víc než na mně:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Je fakt krásnej!
      Peti, pozdravuj Mínu a Samínka :**

      Vymazat
    2. Kočičky děkují a taky posílající vrnící pozdravy!

      Vymazat
  3. Jee, ta poslední fotka je krásná:))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ten černý Brokátek teda na nehtech vůbec nedrží. Lakovala jsem ho na podklad od Rimmelu, běžně nemám problém, ale tenhle se začal odštěpovat hned druhý den. Stříbrný mám taky, tak jsem zvědavá, jestli to bude lepší

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt nádherný! :) Já jsem si z téhle kolekce pořídíla ten červený :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. juuuu kočičkáááá ňuňáneeeek! Lak nádherný, u nás jsem je ještě nepotkala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mína zdraví Míšu! :-) U nás taky vůbec nebyly, mám oba z Prahy :-(

      Vymazat
  7. ten je krásný :) škoda, že jsem měla (mám) stopku v nakupování:D

    OdpovědětVymazat