středa 1. ledna 2014

Essie The More The Merrier

Zvláštní barva, že? Vůbec se mi nelíbila, když jsem si ji kupovala. Jenže 5 dalších laků z kolekce ano, a prodejce na ebay nabízel celou sadu za stejnou cenu jako 5 jednotlivých kusů, tak proč ho nevzít, když byl vlastně zadarmo? Říkala jsem si, že si ho aspoň nafotím a pošlu dál. Ale věřte tomu nebo ne, mně se tahle divná jablečná zelená zalíbila. Ze čtyř nehtů jsem ho rozšířila na všech deset a celý týden jsem ho nosila a bavil mě.

Jako jediný z kolekce je krémový, všechny ostatní mají stříbrný shimmer. Lakoval se dobře, moje provedení tedy není zrovna příliš povedené, ale proti laku nemůžu říct jediné slovo - poslušný a plně krycí ve dvou vrstvách. Výdrž byla také fajn, po pěti dnech v práci jsem měla jen lehce ošoupané konce. 

Netvrdím, že ho brzy nalakuju znovu ani že ho v nějakém čistkovém záchvatu nepošlu pryč, momentálně si ale tenhle kousek nechávám jako zajímavé oživení sbírky a lak, u kterého bych opravdu nečekala, že si ho oblíbím. 








7 komentářů:

  1. mě se náhodou líbí! :-) vůbec mi nepřijde jako zvláštní nebo divná barva ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jo :-) Divný a pro většinu lidí nejspíš nelíbivý... ale zdání klame :-)

      Vymazat
  2. Mně hodně připomíná odstín ze Šrečí kolekce od OPI. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to úplne úžasná farba, asi si tiež taký zaobstarám...nemáš link na celú tú sadu z ebay?

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemám, už je to dýl, co jsem ji kupovala a teď jsem ji tam tak výhodně nenašla...

      Vymazat
  4. barva zajímavá, připomíná mi jakousi žvýkačku z mládí, taky byla takhle zbarvená, sakryš co to bylo zač :D

    OdpovědětVymazat