sobota 16. listopadu 2013

Natura Siberica šampon

Značka Natura Siberica je mi velmi sympatická, a tak jsem od ní nakoupila spoustu výrobků. Některé z nich jsem si oblíbila a až mi dojdou, ráda si je pořídím znova, jiné mi ale příliš nesedly. Jedním z nich je bohužel i tento šampon.

Z nabídky jsem si vybrala šampon pro barvené a poškozené vlasy - barvené mám, poškozené nijak zvlášť ne, nicméně jsem si řekla, že tím rozhodně nemůžu nic zkazit, zvlášť když šampon slibuje ochranu a lesk. Vždy si totiž vybírám šampony, které slibují zvýraznění lesku a uhlazení. Bohužel se ale lesk nekonal, vlasy jsem sice po umytí měla na dotek celkem jemné, ale byly matné, takové bez života. Zaznamenala jsem i dřívější maštění vlasů ve srovnání s jinými šampony, které teď používám.

Od šamponu se očekává zejména to, že vlasy důkladně umyje a to hned, na jedno našamponovaní. I s tím má ale šampon od NS problém - je pravda, že dávám vlasům docela zabrat, myji je jednou za 3 - 4 dny a každý den je lakuji, takže 4 nánosy laku asi není zrovna snadné vymýt. Ale i tak to většina šamponů zvládá, jen tento bohužel ne, musela jsem vlasy mýt 2x, takže zbytečná ztráta času a taky kvůli tomu samozřejmě velmi rychle ubýval. 

Nenadchla mě ani vůně, připomíná mi prostředek na mytí nádobí, nic šamponového ani pěkného. Balení se mi zpočátku zdálo fajn - žádné šroubování, stačí jen lehce stlačit vršek v zadní části, to se v přední části vyklopí a je připravené k vymáčknutí šamponu. Bohužel byla jeho výroba lehce odfláknutá, protože mi šampon protéká i zadní částí, věčně je to opatlané a musím to po každém použití otírat.

Objem šamponu je 400ml, je tedy větší, než bývají klasická balení a zaplatila jsem za něj 128Kč (NS ale zvedala ceny, takže teď už stojí téměř 200Kč). Četla jsem na tyto šampony většinou chválu, proto mě mrzí, že mým vlasům nesedl, ráda bych alespoň občas použila něco přírodnějšího i na vlasy. Vypadá to, že budu muset hledat jinde, tento kousek sice dopotřebuji (vrátím se k němu, až se mi vymyje keratin), ale další šampony od NS už mě nelákají.





2 komentáře:

  1. Také mě neskutečně vytáčí ten uzávěr, stejný je i u pěny do koupele.
    Dle mého názoru je zcestné čekat u přírodního šamponu, že zvládne nánosy laku na vlasy a bůh-ví-čeho (silikony apod.) na první zátah...ale dobře, že jsi to zmínila. Přesně popsáno co očekáváš a tím pádem pak vysvětleno proč ti zrovna tohle nevyhovuje. Takže hodně dobře napsaná recenze, která se málo vidí. Když řekne blogerka ,,A" tak je třeba říct ,,B", když sdílí svůj názor veřejně, toť můj názor čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dee, moc jsi mě svým komentářem potěšila. Mám totiž v poslední době jakousi krizi psaní, přijde mi, že se vůbec neumím vyjadřovat a že moje recenze nejdou dostatečně do hloubky, tak jsem moc ráda, že se našel aspoň jeden člověk, kterému moje psaní dává smysl :-)

      Vymazat