čtvrtek 31. října 2013

Revlon Jelly

Na Fragrance Direct jsem ulovila pár laků za fajn ceny. Jako první jsem měla chuť nalakovat Revlon Jelly, krásnou růžovočervenou krémovku. Krémové laky už jsem sice kupovat nechtěla, ale přála si ho koupit Dejnička a mně se podle fotek taky zalíbil. Za libru je to snad odpustitelný hřích, i ty Essence laky jsou dražší.

A nákupu nelituji, je vážně pěkný. Jednoduchý, nositelný a přesto výrazný. Moc dobře kryje, méně náročným by jistě stačila jedna vrstva, já mám dvě. Schne do vysokého lesku, na fotkách ho vidíte bez nadlaku. Top Speed rychlost to sice nebyla, ale top coat jsem nepřidala ani po focení, takže to v rámci možností trvalo přiměřeně dlouho. Bohužel absence nadlaku ublížila výdrži, pěkný mi vydržel jen den. 







5 komentářů:

  1. Ja mama strasne rada Revlony len skoda ze u nas nie su :(

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádherná barva! Mám podobný lak od zn. NYC a používala jsem ho skoro celé léto. Od Revlonu mám makeup a jsem s ním spokojená !

    OdpovědětVymazat