pátek 27. září 2013

Rimmel Scandaleyes Retro Glam

Rimmel nás těmi novými řasenkami zásobuje! Tentokrát jsem s vyzkoušením neotálela tak, jako u její zelené předchůdkyně, takže se s vámi můžu zatepla podělit o své dojmy.

Podle mého názoru je tato novinka v mnoha ohledech velmi podobná své předchůdkyni. Už jen to balení, které je stejně velké. Tohle černé se mi líbí víc než zelené, ale zase se mi špatně hledá v mé černé kosmetické taštičce. Takže v tomhle bodě není zrovna snadné se mi zavděčit... I kartáček je stejně obrovský - tento je uprostřed zúžený, takže nepůsobí zase až tak masivním dojmem, nicméně pro mě stále zůstává velký a nemanipuluje se mi s ním zrovna nejlépe. 

Efekt na řasách mě příliš neuspokojuje - řasenka v první vrstvě řasy načerní (barva je skutečně intenzivně černá) a dodá trošku objemu, ve druhé pak více objemu, ale zase má tendence ke slepování. Což mě vážně mrzí, protože její konzistence mi přijde naprosto ideální, ani suchá ani příliš mokrá, takže mě slepování nemile překvapilo. Neprodlužuje téměř vůbec, v délkách se na řasy chytá bez problémů, ale na tenkých konečcích řas prostě držet nechce. Oproti zelené kolegyni má jednu nevýhodu - s Lycra Flex řasenkou zůstaly řasy pružné, ale u této po zaschnutí barvy ztvrdnou. Obě mi navíc táhnou řasy dolů a nezůstávají natočené.

Výdrž hodnotím kladně, zvládne celý den a nijak neopadává ani se nemaže. I když mi velký kartáček moc nevyhovuje, tak se mi řasenka alespoň neobtiskává na horní víčko a neničí tak líčení. Odličuje se snadno bez zbytečného drhnutí oka.

Bohužel mě tato novinka příliš nezaujala, potřebuji pro své krátké řasy více prodloužení a objemu bez slepování. Když se k tomu přidá ještě plihnutí řas a neprakticky velký kartáček, výsledek je pro mě jasný - řasenka poputuje k mamce a já si načnu zase nějakou jinou. 

Za poskytnutí řasenky k recenzi děkuji zastoupení Rimmelu.




srovnání kartáčků - nahoře Scandaleyes Lycra Flex, dole Scandaleyes Retro Glam


bez řasenky


1 vrstva


2 vrsrvy


7 komentářů:

  1. Mně se náhodou líbí... jen je teda pravda, že je o ní teď všude. To u Rimmelu nemám ráda, že pošle jeden výrobek všem ve stejný čas a pak ja na 30 blozích :-/

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není úplně špatná, jen vím, že s jinými řasenkami můžu mít řasy delší. A ano, Rimmel je z těch, kterým nestačí spolupráce třeba s pěti blogerkami a jede ve velkém, ale když už jsem do toho šla, tak moc nemůžu řešit, že patřím do stáda... Však ať se každý rozhodne, kolik článků si přečte :-)

      Vymazat
  2. na oku ale vypadá moc hezky! já mám teď ale řasenek až až, takže zatím se po ní ani dívat nebudu

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. hm, a to na tvých fotkách vypadá dobře. někde jsem už na ni taky viděla recenzi a dotyčná měla řasy úplně otřesným způsobem slepené. mě naštěstí ty novinkové řasenky od Rimmelu nelákají vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jsou taky slepené a na můj vkus krátké :-( Sama bych si ji nekoupila, takže jsem za možnost zkusit si ji vděčná :-)

      Vymazat
  4. Uplny suhlas s Janou z Jane's Colours. Tiez myslim, ze to na tebe vyzera pekne, ale riasenku vidim uz na 4.tom blogu :D Keby kazda dostala cosi ine hmm..Ale darovanemu konovi na zuby nepozeraj, ze:)

    Aka je tvoja top riasenka??

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň jsme dostaly různé odstíny stínů :-)
      Mám moc ráda Maybellinky, milovala jsem tu s bílou bází a pak mám moc ráda žlutou Collosalku. A z dražších pak Lancome Doll Eyes.

      Vymazat