pondělí 16. září 2013

OPI "Sheer" Your Toys!

Podzim se nezadržitelně blíží! K zářivým letním barvám laků na nehty se určitě ještě vrátím, ale trošku je prostřídám odstíny, které mám spojené spíše s podzimem. OPI "Sheer" Your Toys! jsem svého času velmi chtěla, protože je to poměrně unikátní barva. Světlá šedá s drobným stříbrným shimmerem ozvláštněná takovými hnědočervenými třpytkami - stejnými, jaké jsou i v OPI You´re A Doll, což není zase tak zvláštní, protože oba jsou ze stejné kolekce Holiday in Toyland (ze které je mimochodem i jeden z mých nejoblíbenějších a nejčastěji nošených laků Don´t Toy With Me). No, jenže postupem času jsem si musela přiznat, že ač jsou (byly?) šedé laky v módě, mezi mé top se nikdy řadit nebudou, a tak jsem si ho jen nafotila a poslala dál.
Sheer navzdory svému názvu není, i tak jsem ale lakovala 3 vrstvy. Pracovalo se s ním dobře a rychle schnul.









2 komentáře:

  1. Já ho mám ve sbírce a moc ho nenosím. Ale zrovna nedávno jsem si říkala, že bych ho párkrát na podzim nalakovat chtěla :)

    OdpovědětVymazat