čtvrtek 18. července 2013

LilypadLacquer Ruby Slippers

Laky LilypadLaquer vás v červnové bilanci zaujaly a já jsem slíbila, že jejich fotky zveřejním brzy. Dnes tu tedy máme první z nich, odstín Ruby Slippers. Ačkoli je nádherný, čekala jsem trochu něco jiného - snažila jsem se všechny odstíny vybrat tak, aby byly originální a neměla jsem je už od jiné značky, což zrovna u tohohle úplně nevyšlo... Ne že bych měla přesný dupe, ale je odstín je někde mezi OPI DS Divine a DS Exclusive. Doufala jsem, že bude víc červenější, takže je tu jistá míra zklamání, ale na druhou stranu růžová mě zklame málokdy a holograf téměř nikdy... takže jsem si odstín i přes nenaplněná očekávání zamilovala. Jinak mu nemůžu vytknout vůbec nic, lakoval se perfektně a velmi dobře kryl už v jedné vrstvě, na fotkách jsou dvě. Holografuje výrazně, asi nejvíc ze všech sedmi, které jsem koupila. Také velmi slušně drží, obvykle můj lak po jednom dni v práci vypadá jak po týdnu nošení a tento ustál 4 dny v téměř perfektním stavu. A já jsem vlastně spokojená a těším se na zkoušení dalších laků od této značky.







10 komentářů:

  1. Ten je krásný, já jsem ještě nezkoušela žádný holografický lak. Nějak ani na žádnej nemůžu natrefit, zkusím možná něco od Barry M, protože to na těch nehtech vypadá fakt zajímavě.

    Missa*
    Confined by Vanity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barry m holografy nemá, ale když už budeš na mých šminkách, mrkni na Color Club, ten má krásné :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, nevím, jestli si to už náhodou nepsala, ale... Odkud ho máš? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v článku o nákupech, tady jsem to nějak zmínit zapomněla :-) Z Etsy.

      Vymazat
  3. Moc krásný odstín. Ještě štěstí, že nelezu na e-bay a podobný stránky

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásnej, ale pravda, od toho názvu bych taky čekala něco jiného.

    OdpovědětVymazat