úterý 30. července 2013

Balea Love Is Battlefield

Před nedávnem jsem v DM objevila novou řadu od Balea Young s názvem Love Is Battlefield. Ačkoli mám od značky Balea ráda jen sprcháče a šampony, zatímco deodoranty a balzámy mě naopak většinou spíš zklamaly, nedokázala jsem pěkným obalům odolat a koupila je.

Deodorant je celkem fajn. Je potřeba vzít v úvahu, že to není antiperspirant, takže nemůžeme čekat omezení pocení, měl by zabránit pouze zápachu. Což sice zvládá, ale ne na dlouho - poměrně intenzivně voní asi 2 hodiny, pak vůně slábne, ale ještě tak další 3 hodiny ji cítím. Na noc, kdy se člověk nepotí, je fajn, nicméně v tropech, které nás pronásledovaly v uplynulých dnech mi nestačil ani v noci. Takže doporučuji buď na chladnější noci, nebo chladnější dny kdy jste doma a můžete se přestříknout. Voní krásně! Aspoň pro můj nos je to moc příjemná sladká vůně, takže nákupu nelituji, určitě ho využiji.

Balea balzám jsem měla tuším jen jeden (tedy dva když budu počítat i ten krémový s ureou, ale ten je jiný než ty v tyčince) a vadil mi na něm takový podivný pach umělotiny. A tento je bohužel podobný. Nevoní vůbec tak hezky jako deodorant, cítím z něj trochu citrón a pak jen tu podivnou chemickou směs. Naštěstí to není příliš výrazné a po chvíli to přestanu vnímat. Je bílý a na rtech průhledný, nedělá mrtvolné rty. Hydratace není tak hrozná, jak jsem čekala, opravdu tam nějaká probíhá a rty po použití zůstanou jemné. V zimě by mi asi nestačil, ale přes léto je OK, párkrát jsem ho zkoušela i na noc a svou úlohu splnil. Vezmu si ho do práce, kde mi dochází olivové Labello. Takže v zásadě jsem spokojená, i když vonět by tedy mohl mnohem lépe. Dopotřebuji ho, ale znovu určitě nekoupím.

Do této edice patří ještě sprchový gel, který jsem měla také v ruce, ale s těžkým srdcem jsem ho vrátila do regálu, protože mám zásoby na 3 roky dopředu. Ale moc za sebe neručím, možná, že se pro něj vrátím, protože voněl stejně krásně jako deodorant a navíc je prý obsah světle modrý!

Postřehly jste tuto novou řadu? Nevíte, zda se jedná o limitku, nebo se zařadí do stálého sortimentu? A nevíte, jestli se u nás dá koupit i řada Nasch Katze? Protože tu jsem v našem DM nenašla a já vše, na čem jsou kočičky, nutně potřebuji!





10 komentářů:

  1. Mně od Baley vyhovují asi jenom ty sprcháče, i když čas od času kvůli hezkému obalu (a příznivé ceně) sáhnu i po něčem jiném :)) A tohle zrovna hezký obal má, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela od Balea balzámy tři, jeden v kelímku, ten hydratuje nejlíp asi a dva tužkové. Musím říct, že vůně všech tří je hrozná ale furt nepřestávám doufat, že jednou narazím na nějaký voňavý :D trochu jsem doufala v tenhle, ale když to tak čtu) .. světle modrý sprcháč říkáš? hmm, lákavé :D (myslím, že tohle není limitka, vždycky to je na produktech napsáno a tady to nevidím:) deodorant mám již několikátý Balea sensitive, mají i super miniaturky, v těhlech vedrech je ale úplně k ničemu) .. kouknu u nás v dm na tu Nasch Katze a kdyby se stal zázrak a byla tam, podám hlášení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak u nás v DM jsem viděla z tý Nasch Katze limitky jenom tělové mléko a nějak hezky mi nevonělo, ale mě nevonělo ani to Love is battlefield, takže tobě dost možná bude vonět i Nasch Katze :) :D

      Vymazat
  3. Battlefield je moje oblíbená hra na xboxu, tak na tohle asi mrknu jen díky názvu:)))

    OdpovědětVymazat
  4. teď jsem 14 dní v DM nebyla, takže nevím jestli jsem ji vůbec měla šanci postřehnout, zítra se tam ale chystám. nicméně tyto deodoranty skoro nepoužívám a balzámků a sprcháčů mám doma dostatek:) jinak s těmi Balea balzámy.. já zatím vyzkoušela 3, jeden v kalíšku a 2 v tyčince.. v tom kalíšku mi vůbec nevyhovuje.. a ty v tyčince, to je tak půl na půl.. jeden je fajn a druhý mi strašně smrdí.. :D takže nevím no.. člověk u těch balzámů musí být trochu "opatrný":)

    OdpovědětVymazat
  5. :D tak to mi úplně připomnělo písničku od Pat Benatar Love is a battlefield, ještě jsem na tyhle produkty nenarazila, ale mrknu a ovoňám je a podívám se jestli máme Nasch Katze

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, to máš fuk co je na tom napsané, potkávám výrobky co maj nápis limitk a jsou furt a pak se vrátím pro sprcháč co na sobě limitka neměl a neni..tak si vyber:-D
    Balea balzámy mi přijdou na dvě věci..fakt nechápu,že zavrhneš EOS a používáš toto.

    OdpovědětVymazat
  7. Od Balea jedině sprcháče. Balzámy mě moc nenadchly, nejvíce mi vyhovují od Dermacolu a Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem si koupila jenom ten balzám, ale ještě jsem ho nezkoušela. chci první vypotřebovat už rozdělané od Balei. mě její balzámy poměrně dost vyhovují, používám převážně jenom je.
    a něco mi řiká, že jsem tu Nasch Katze minulý týden v DM viděla... ale ruku do ohně za to rozhodně nedám.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak hlásím, že u nás maj kočkovej deodorant, hned vedle tady toho a tělový mlíko, normálně mezi mlíkama. Voní to po třešních.

    OdpovědětVymazat