sobota 29. června 2013

Natura Siberica živé vitamíny na vlasy a tělo

Tak schválně, přiznejte se, kdo z vás článek otevřel jen protože si pod názvem neumí představit nic konkrétního? Ani já jsem moc nevěděla, co mi přesně přijde domů, ale zaujala mě možnost kombinovaného použití na vlasy i tělo. Cena byla příznivá, zvědavost velká a tak jsem to riskla a koupila.

Já moc nejsem na papouškování, co tvrdí výrobce, takže to si můžete přečíst třeba tady, najdete tam také složení, které mám na lahvičce částečně přelepené, takže není dobře čitelné. Stručně řečeno je to tedy přípravek, který má za úkol zejména hydratovat vlasy i pokožku. Samozřejmě jsem vyzkoušela oba způsoby použití, ale než přejdu ke svým dojmům, tak bych ráda zmínila pár informací o vzhledu a balení. 

Balení má obsah 125ml a je celé plastové (kromě pumpičky samozřejmě). Obal je podle mého názoru velmi atraktivní, líbí se mi logo značky i drobné oranžové květinky, které lemují přední popisek z obou stran. Skrz průhledný plast je vidět obsah, který vypadá také velmi lákavě - je to jakási gelová tekutina plná droboučkých zlatých třpytek a oranžových perliček, které se při kontaktu s pletí rozpustí. Pumpička funguje dobře, nicméně obsah z ní prudce vystřikuje na jedno místo, rozhodně se tedy nejedná o rozprašovač, proto je lepší nanést vitamíny nejprve na ruku a pak teprve roztírat tam, kde je chcete použít.

Vlasy - na vlasy tento výrobek používám mnohem častěji než na tělo. Vlasy zkrotí, pěkně je uhladí a provoní. Vůni asi přesně popsat nedokážu, ale mně připomíná nějaký vlasový produkt z kadeřnictví. Je jemná, nevtíravá, svěží s lehce sladkým nádechem. Ani když vitamíny nešetřím a použiji jich velké množství, tak vlasy nejsou umaštěné. Bohužel je tento efekt pouze jednodenní, nevydrží mi s ním vlasy jemné a uhlazené až do dalšího mytí (např. s Biosilkem ano), takže je nutné aplikovat vitamíny každý den znova a na to jsem často líná a sklerotická. Obecně té péči o vlasy moc nedám - umyju vlasy, dám kondicionér nebo masku a pak nějaký ten olejíček. A pak už pouze češu a lakuju, takže opakované použití nějakého "uhlazovače" je pro mě zbytečný krok navíc, a ne vždy se k tomu donutím. 

Tělo - na tělo jsem vitamíny vyzkoušela jen párkrát a to pouze na ruce (myšleno na paže), abych si mohla kdykoli přičichnout a užívat si pěknou vůni, na nohy by mi to přišlo jako plýtvání :-) Takže opět pěkně provoní, vůně vydrží i několik hodin. Přípravek se dobře roztírá a ihned se vsakuje, což je skvělé, nemám ráda ten ulepený pocit a proto se taky obecně nerada mažu tělovými mléky. Hydratace tedy není bůhví jaká, řekla bych spíš střední, na hodně vysušenou kůži by to určitě nestačilo. Ačkoli se obsah lahvičky tváří, jako že je tam jedna třpytka vedle druhé, není vůbec nutné se bát, že z vás vitamíny udělají diskokouli. Když jsem se hodně snažila a zkoumala ruku pod umělým světlem nebo na slunci, našla jsem celé tři třpytky :-) Ve vlasech je to totéž, třpytky jsou úplně miniaturní, takže nejsou téměř vůbec vidět.

Celkový dojem? Žádný zázrak, bez kterého bych nemohla žít to samozřejmě není. Natura Siberica to u mě vyhrává hlavně kvůli vůním, které jsou mému vybíravému nosu velmi příjemné, a tak občas překonám lenost jen proto, abych tu vůni opět cítila. Výrobek je skutečně multifunkční, nicméně podává průměrný výkon, takže bude fajn třeba na cesty, ale na domácí použití bych to viděla spíš na klasický olejíček na vlasy / tělové mléko. Takže vy tento výmysl nejspíš nepotřebujete, ale já koupě nelituji a rozhodně ho dopotřebuji.




3 komentáře:

  1. jo, taky jsem si koupila... dostává mě konzistence, která je prostě zajímavá, líbí se mi ty perličky tam a taky mi to voní. zatím jsem si to stříkla jednou na vlasy a jednou na ruce... a asi to moc nehydratuje, mi to spíš přišlo jako voda. ale přesně kvůli vůni, balení, konzistenci a barvě jsem snad i ráda, že to doma mám.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zbytečnost, ale lákavá zbytečnost :) i když máš pravdu, nic, kvůli čemu bych nemohla spat :)ú

    OdpovědětVymazat
  3. Koukala jsem na ně cca před půl rokem, když jsem si objednávala krém na obličej. Jak to tak čtu, jsem ráda, že jsem to nepřihodila, třpytky na sobě nemusím, nemám ráda, když mi vlasy voní čímsi jiným než parfémem a kůži mám brutálně suchou... Veronika

    OdpovědětVymazat