čtvrtek 18. dubna 2013

Gabriella Salvete 149

Ačkoli už máme jaro, já se v dnešním příspěvku vrátím k mému oblíbenému laku na podzim a zimu. Není to lak pro tmavé a zamračené dny, ale pro chladné a prozářené sluncem se hodí úplně perfektně. Na slunci totiž vynikne jeho krása a výrazný třpyt. 

Gabriella Salvete laky umí, takže i tento je po všech stránkách perfektní - má skvělou konzistenci, dobře se lakoval a stačily mu pouhé 2 vrstvy. Navíc laky této značky obsahují zpevňovač, který podle názoru ostatních opravdu funguje, proto jsem ho měla nalakovaný zhruba před měsícem, kdy jsem měla kraťoučké nehty a potřebovala jsem je dát do pořádku (fotky jsou starší s o něco delšími nehty).

I odlakování bylo bezproblémové, alobal nebyl potřeba. Opravdu jsem si tento odstín oblíbila a věřím, že příští zimu ho opět nejednou nalakuji.






Lak mi byl věnován značkou Gabriella Salvete, za což velmi děkuji.

5 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně. Já mám Revlon Carbonite, podle fotek je min stribrny, ale zda se mi dost podobny, mozna vic metalicky. A GS laky jsem si taky moc oblibila, porad dokupuju=)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho zbožňuju, lakuje se fakt pěkně a celkově mi přijde zajímavý, ale přítel ho úplně nesnáší :D Ale já si ho nenchám zošklivit! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na té druhé-třetí fotce se mi teda líbí moooc :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky mám laky GS moc ráda a neustále dokupuju. nicméně u tohoto laku mám dojem, že se už nedá koupit... alespoň v Rossmannu a DM nee. Už jsem ho totiž jeden čas hledala, protože se mi strašně zalíbil u někoho jiného a nenašla jsem ho. netušíš, jak to s ním je? třeba jsem jenom slepá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak jsem se po něm dívala a nenašla jsem ho ani v Rossmannu, ani v Tetě... To jsem vůbec nevěděla, že už se neprodává, škoda ho!

      Vymazat