pondělí 18. března 2013

Essie Leading Lady

Tohle měla být původně moje valentýnská manikúra, ale nestihla jsem ji včas nalakovat, natož zveřejnit, ale než si tenhle post šetřit na příští rok, dám ho sem radši hned, i když s více než měsíčním zpožděním.

Svého času jsem hodně toužila po Essie Ruby Slippers, jenže už v době, kdy jsem ho objevila, byl poměrně dost drahý. Časem jeho ceny na ebay rostly a rostly až nadobro zmizel a já měla smůlu. Proto jsem byla nadšená, když vyšel tento lak, který je RS dost podobný, vlastně je podle mě ještě hezčí. 

Leading Lady je tmavě červený jelly lak se spoustou červených glitrů. Všechny jsou stejně velké a stejně barevné - to já ráda, na indie laky se spoustou různobarevných elementů mě zrovna moc neužije. Kryje slušně, věřím, že většině z vás by stačily 2 vrstvy, já mám tři. A dvě vrstvy nadlaku. Povrch zůstává dost hrubý a to nevypadá zrovna hezky, takže je nutné ho pořádně zalakovat průhledným lakem - jedna vrstva nestačí, on ji totiž do sebe vsákne.

Na to, že je to červený lak a ty nejsou zrovna moc fotogenické, řekla bych, že se mi podařilo barvu zachytit celkem věrně. V pěkném stavu mi vydržel zhruba 2,5 dne, pak se začal odlupovat a zbytky bylo nutné odstranit za pomoci alobalu.

Líbí se vám, nebo jste raději pro červenou krémovou klasiku?









21 komentářů:

  1. Tak ten je naprosto úžasný:) Líbí se mi jak ty třpytky v něm "plavou", mám podobný od GS, ale je svělejší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nepomlouvej mi Rubíčka jo?:-D Ale tenhle taky ujde no...a to srdíčko je boží!

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherny odtien cervenej aj glitriky! Mam sice svoj oblubeny Ruby Pumps od China Glaze, ale tymto by som tiez nepohrdla :P

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem uchvácená tvým tvarem nehtů, fakt dokonalost! A ta barva už je jen třešinka na dortu!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho mám, ale to odlakovávání je horor:( Na nehtech se mi ale jinak strašně moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, ve mně tedy spíš evokuje Vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, ten se mi tak líbí! Půjčíš. Já mám dokonce možná i ten Ruby :D

    OdpovědětVymazat
  8. Lak je nádherný, moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá naprosto bezvadně, červená je skvělá snad ve všech provedeních...
    Jen mám teď kvůli té tvé "lentilkové příloze" chuť na sladké, achjo... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá krásně... ale to odlakování ti teda moc nezávidím...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. Jéééééééééééééé, ten je! Krásný :) A dostala jsem chuť na lentilky... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten je dokonalej.. :)) Ta barvičkaaa...!!

    OdpovědětVymazat
  13. Why I didn't buy it?! It's stunning!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, líbí!!!! A ešte ako!! Pred Vianocami som nad ním ochkala v Rakúsku, ale nejak som naň nemala budget, tak idem teraz plakat do kútika, pretože toto je presne ten lak po akých mne duša piští.. :) Myslím že z lacnejšch by mohla byť jeho vzdialená rodina Marylin and me od Catrice, ale ten je výrazne svetlejší.. Krásny je! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta barva je dokonalá!!! Vypadá to perfektně, fakt! Ještě že sji nečekala na další rok a ukázala nám to hned. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Teď nevím, jestli chci víc lak nebo Lentilky :-) Ale lak je vážně krásný, takový vánoční.

    OdpovědětVymazat