pátek 21. září 2012

Illamasqua Nudge

Tak si dáme aspoň jeden lakový post, ať tu není tak mrtvo, fotky mám připravené delší dobu a pár slov snad zvládnu napsat i přes chronickou lenost ;-) Je to opět jeden z laků, který mě pouze navštívil, trvalé bydliště má v Praze u Míny. Moc často se mi nestává, že bych byla nadšená z krémového laku - tomuto se nadšení povedlo vyvolat, bohužel lakování ho dost zchladilo... Vůbec mi to s ním nešlo a nakonec jsem potřebovala tři vrstvy. Je to vážně škoda, protože myslím, že žádnou takhle pěknou miminkovskou modrou nemám... Světlejší ano, třeba Color Club Take Me To Your Chateau nebo Essie Borrowed Blue, ale takovou ne. Takže kdyby mi někdo dokázal poradit levnější variantu, budu ráda, protože laku za 13 liber špatné lakování neodpustím.









10 komentářů:

  1. No tak to jsem zvědavá, ještě jsem ho nelakovala... Ale barva je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvl, taková pauza a pak mi předhodíš modrej lak?:-D No dobře, na modrou ujde, ale stejně..kdy bude ten co s ním nacházíš ty obří houby?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím a nepruď... Napsala jsem kromě tohohle ještě dva posty, ale to neznamená, že zas budu pravidelně přispívat. Fotku toho červenýho pak když tak hodím na FB.

      Vymazat
  3. Ok, takže moje nadšení po nalakování zelenáče Smashe lehce opadlo :D Ten se totiž lakoval fantasticky, stačila mi pouhá jedna jediná vrstva k dokonalosti. Jo, trochu déle schnul, to mě na něm prudilo, ale jinak... a ta výdrž!! 4 den a u mě neporušen, to se mi fakt nestává. Ale modráska je teda škoda, vypadá velice nositelně ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jsem ráda, že jsi se zelenáčem spokojená. Illamasqua je značka jako každá jiná, má velmi povedené odstíny a stejně tak takové, které mají nějaké nedostatky. Snad Smash není jediný perfektní :-)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí a je to škoda, že i dražší značky mohou člověka zklamat.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to škoda, protože vypadá moc hezky, ale taky bych mu to neodpustila. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Barva je to krásná, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barva!!!!! :) A jinak moc zajímavé články, mrkni prosím i na můj nový blog :))
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat