úterý 24. dubna 2012

Alverde tvářenky 10 Shocking Pink, 20 New Red

Když jsme o těchto tvářenkách diskutovaly na Makeup Boxu, moc jsme se v názoru na ně neshodly, proto bych vám ten svůj chtěla přiblížit v této recenzi.

Obě tvářenky jsou z kolekce Modern Art, která by měla být momentálně dostupná v DM. Koupila jsem si je čistě ze zvědavosti, protože jsou úplně mimo barevné spektrum mých oblíbených odstínů tvářenek a když si kupuji nějakou novou a dražší, snažím se samozřejmě vybrat odstín, u kterého předpokládám, že mi bude slušet, aby to nebyly zbytečně vyhozené peníze. Tyto tvářenky stojí 99Kč a já jsem při nákupu využívala kupon na 20% slevu, takže 80Kč mi přišlo přijatelných za tento experiment.

Upřímně řečeno, mnoho produktů z dekorativky od Alverde nemám, protože po ní v obchodě ani moc nekoukám. Nemůžu se srovnat s tím zeleným obalem, vůbec se mi nelíbí. A jestli nějakou kombinaci barev opravdu nenávidím, je to zelená s růžovou. Některé kousky mé kosmetiky považuji pomalu za umělecká díla a klidně bych si je vystavila na poličku, ale to o těchto tvářenkách říci nemůžu, pohled na ně mě nutí tak maximálně nepochopitelně kroutit hlavou, jak se to ke mně mohlo dostat.

Když se ale povznesu nad takový nepodstatný detail, jakým barva balení je, není v podstatě nic, co bych těmto tvářenkám mohla vytknout. Tvářenka se v balení tváří, jako že je hodně pevně slisovaná a bude problém ji vůbec nabrat na štětec, proto jsem ho (Sigma Large Angeled Contour F40) do ní napoprvé neohroženě ponořila a rovnou nanášela na tvář - a rázem na mě ze zrcátka koukala Marfuša. Hned napodruhé se mi to ale podařilo vychytat - lehce ťupnu štětcem do tvářenky, otřu o ruku a pak teprve nanáším na tvář, střídavě na jednu - zašmrdlám vždycky tak 2x a přecházím na druhou a blendím tak dlouho, dokud se mi výsledek nelíbí. Dajánka si stěžovala, že jí dělá fleky, jako kdyby měla rosaceu - já s tímto problém nemám, právě naopak, tvářenka je nanesená rovnoměrně s velmi přirozenými přechody a vypadá na tváři pěkně. V balení se sice zaleskne sem tam stříbrná třpytka, ale na tváři je úplně matná. Nezvýrazňuje mi póry a vydrží celý den.

S těmi odstíny si nejsem úplně jistá. Nejsou špatné, ta fuchsiová je přesně taková, jakou jsem čekala, neirituje mě jako světlé růžové, takže si ji nechám a občas po ní pro změnu ráda sáhnu. S množstvím, jaké používám, mi vydrží do konce života a ještě ji může podědit případná dcera :-) Ta dočervena se mi na mně nelíbí, ale za ty peníze určitě stojí. Pokud máte takové odstíny rády, případně jako já chcete vyzkoušet něco nového, můžu je doporučit.



10 Shocking Pink

20 New Red

Shocking Pink, New Red


26 komentářů:

  1. Jsou moc pěkné, ale ten zelený obal se mi taky vůbec nelíbí... :/

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak jo, chtěla jsem tu kolekci totálně odignorovat, ale teď tu růžovou tvářenku asi budu potřebovat. tak dík...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se právě líbí ta do červena, vypadá hezky přirozeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, já jsem přesný opak, přirozený ruměnec ve tváři nesnáším stejně jako tvářenky v těchto odstínech.

      Vymazat
  4. Teda, ta růžová se povedla, to je dobře, že je chválíš. Asi za ni obětuji zbytek peněz :D

    OdpovědětVymazat
  5. Osobne mam trochu problem s hodne pigmentovanymi tvarenkami, at se snazim jak se snazim, vzdycky nakonec vypadam jak jiz zminovana Marfusa. Od Alverde mam ze stale kolekce tvarenku Pastel Rosé a tu absolutne miluju. Nejlepsi tvarenka, co mam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky příliš pigmentované tvářenky nemusím, ale ta aplikace se dá vychytat.

      Vymazat
  6. Vážně pěkné a pigmentované odstíny, to bych do Alverde neřekla.. Mají taky ten typický "alverde čuch"? Konečně taky někdo, koho rozčilují ty zelené obaly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mluvíš mi z duše, já ty jejich obaly taky nemam ráda a vyloženě mě odrazují. Vlastně je to dost zvláštní, ale z Alverde dekorativky nemam ani jeden kousek. Odrazuje mě taky to, že moc lidí tyto výrobky nekupuje a už jsem kolikrát našla uplně rozpatlané nebo zkažené (např. nestadardní konzistence) výrobky. Nebyly to testery, ale nová balení. Občas mě přepadne nedůvěra a před tím než vložím produkt do košíku, otevřu ho. No a u Alverde mě mnohdy čekalo toto nemilé překvapení :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně jsem se ještě chtěla vyjádřit k těm tvářenkám :-D Vypadají moc pěkně a ta pigmentace je luxusní!

      Vymazat
  8. já jsem na ně koukala, ale měla jsem odvahu je vyzkoušet jen na ruce. odstíny jsou teda úplně mimo mé barvy, takže nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Shocking pink má úžasnou barvičku!! ;)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Obě vypadají hodně výrazně tak nevím, jestli by mi slušela ( já jsem světlejší typ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem světlá a nemám moc ráda takovou tu přirozenou růžovočervenou barvu ve tváři, proto mi víc sedí Shocking Pink. Ale myslím, že na světlé pleti vyniknou obě.

      Vymazat
  11. no ty odstíny jsou teda docela "divočina" :D vypadají dobře, ale vypadala bych v nich asi divně :-X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. s těma obalama musím souhlasit. pro mě jsou obaly hrozně moc důležité a tohle hnědé nudné cosi u mě moc nemá šanci...

    OdpovědětVymazat
  13. Po precteni tve recenze jsme je sla omrknout a jsou super, ta pigmentace je neuveritelna a prestoze pusobi obe tak vyrazne, tak jsou obe na tvari vyrazne, ale ne neprirozene... super.

    OdpovědětVymazat
  14. Já na tuhle limitku ještě nenarazila, ale jak tak koukám, tak oba odstíny vypadají moc hezky. Docela by mě zajímalo, jestli mají tvářenky nějakou perfemaci? Mně totiž vždycky od Alverde kosmetiky odradí fakt, že mi prostě nevoní, když opomenu ty obaly.

    OdpovědětVymazat
  15. tie sú krásne, toto sú presne farby, aké sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  16. odstíny vypadají super, asi je omrknu :)

    jinak obaly mi neva, ruzovou a zelenou vylozene miluju :D

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně ty obaly se mi taky moc nelíbí jinak od této značky mám celkem dost produktů :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sdílím názor na červenou - je to odstní na plěť až nepřirozený a vypadám v ní ne zdravě, ale umělě, jako figuríny ve výlohách =D jinak té růžové není co vytknout. Když ji dám na minerální make-up a zafixuju pudrem, vydrží bez otěru celý den =)

    OdpovědětVymazat