pátek 27. ledna 2012

Alverde rtěnka 10 Nude (kolekce Mademoiselle)

Dnes konečně jediná věc z kolekce Mademoiselle, u které mě nemrzí vyhozené peníze. Naopak si myslím, že tohle bylo pro milovnici nude rtěnek celkem dobře investovaných asi 80Kč. Stručně řečeno je toho o malinko světlejší a o dost méně voňavá kolegyně rtěnky Rimmel Kate 03. Nevysušuje, je na rtech příjemná, ráda ji v poslední době nosím. Nechávám ji ale doma a nenosím ji s sebou, přece jen nemám příliš důvěru v ten papírový obal a nechci si ho zničit dřív, než rtěnku vypotřebuju.





Alverde 10 Nude, Rimmel Kate 03, Rimmel Kate 07


16 komentářů:

  1. Tak tá na tebe vyzerá vážne pekne!!

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě to s nude nemá moc společného, je dost oranžová. Jinak o obal se neboj, já svou Rose s sebou tahám pořád a nic jí není. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná, ale nude to moc není

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká barva,ale i mně přijde dost oranžová a nikoliv nude....jinak souhlasím s Lady, obalu se neboj, já jí hážu do kabelky a v pohodě, pokud v ní netaháš cihly, nic se jí nestane :).

    OdpovědětVymazat
  5. ja som už dávno chcela nude od Kate, ale je na mňa dosť tmavá..a aj táto od Alverde tak vyzerá..ja mám nude rúž od Gosh a žiadny iný by som zaň už nevymenila..stojí síce 10€, ale používam ho skoro stále..takže mi zbytočne neleží v šuplíku :)
    ale toto nové balenie od Alverde sa mi strašne páči..bohužiaľ na Slovensku som ho ešte nevidela :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s holkama, já mám teda doma tu 03 Kate, ale přijde mi opravdu dost oranžová, tahle je stejná jen o něco světlejší.. to ale neznamená, že ti nesluší - naopak moc! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krááásné, moc ti sluší! :) Mě ta rtěnka spadla i do závěje a přežila to, takže v kabelce to určitě zvládne xD ..btw máš moc krásný tvar rtíků ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale právě že rty moc pěkné nemám, tak se to na těch fotkách vždycky snažím zakamuflovat :-)

      Vymazat
  8. na fotce mi přijde trochu oranžová, ale to je asi jen nastavením monitoru :) já se těch Alverde rtěnek trochu už bojím, ta první co jsem měla mi po čase začala vyšušovat rty, ale třeba je to jen zimním počasím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako nude mi dooopravdy moc nepřijde =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barvička!:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. tak jsem asi barvoslepá...mám tu Kate 03 a dooranžova mi nepřijde ani trochu, naopak je na mě hodně studená, často ji míchám ještě s něčím....

    Tahle vypadá moc pěkně...to je limitka, nebo ne? (já už ani nevim, jak drogerie vypadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to limitka. Ale u nás ji pořád mají, tak můžeš zkusit štěstí, pokud se ti líbí :-)

      Vymazat
  12. Holky, a proč by nude nemohla být dooranžova? :-) To je asi na každém jak nude barvu vnímá. Spousta z vás označuje za nude tu Rosé a ta zas podle mě nude opravdu není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska jsem v Ostravě prošla dvoje DMka a ta limitka Mademoiselle (konkrétně rtěnky) jsou úplně vybrakované :( ... jáá cíí i tu Rosé sakryš, mě se asi více líbí než ta Nude xD :-*

      Vymazat
  13. Nutno poznamenat, že tahle ti fakt sedí o moc lépe, mně se zdá úžasná! :)

    OdpovědětVymazat