úterý 15. listopadu 2011

Avon Violetta Sparkle

Avon není z těch značek, které přicházejí každou chvíli s novou kolekcí laků. Jen občas zařadí do prodeje 2 - 3 nové odstíny (a některé zase ukončí). V posledním katalogu, který se mi dostal do ruky, byly jako nové označeny dva odstíny - tento a jeden tyrkysový. Musela jsem mít oba, ačkoli vůbec nevím, zda jsou Avon laky dobré - nějaké sice mám, ale jsou mezi nevyzkoušenými, takže na ně nemám žádný názor.
Jako první jsem se rozhodla vyzkoušet tento, i když jsem mu moc šancí nedávala. Na obrázku se mi sice líbil (jen tak mimochodem jsem objednávala impulzivně a žádné swatche jsem si před tím nehledala), ale říkala jsem si, že ve skutečnosti bude určitě příliš tmavý a třpytky v něm nebudou vůbec vidět. Tmavý je, to ano, ale tak nějak mi naprosto sedí do podzimní nálady a cítím se v něm pohodlně. A ty třpytky... ty by nepřehlédl ani slepý. Je jich tam opravdu hodně a září na dálku. Většinou jsou zlaté, ale na slunci hází barevné odlesky. Lakoval se docela dobře, sice dělal díry, ale šly bez problémů spravit, takže veškeré nepřesnosti jsou vina mojí rozklepané ruky. Mám 3 vrstvy bez nadlaku.







4 komentáře: