sobota 6. srpna 2011

OPI Mod Hatter

Mod Hatter je nude barva, ale není nudná. Ozvláštňuje ji růžový shimmer. Líbí se mi, ale mám pocit, že na mě vypadá špinavě a to mi nesluší. Patří do kategorie sheer, já mám tři vrstvy a stejně mi prosvítají konečky nehtů. Na poslední fotce je pouze jedna vrstva, takže určitě bude fajn pro takový ten efekt nenápadných ale upravených nehtů.





1 vrstva


19 komentářů:

  1. Možná bys mohla na chvíli přestat s lakováním nebo si koupit nějaký kvalitní podkladový lak nebo nějak kůru, protože ty žluté nehty opravdu nevypadají hezky a je to důkaz toho, že nejsou zdravé. Tím nemyslím nic zle, jen pro mě je důležitější, aby byly zdravé a vypadaly hezky jen po průsvitným lakem než aby hýřily všemi barvami.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: s lakováním nepřestanu, není důvod. Kvalitní podkladový lak používám, jenže to není záruka, spousta laků zabarví nehty i přes nej. Pro každého je důležité něco jiného, já nenalakované nehty nenosím, takže se nehroutím z jejich zažloutnutí, beru to prostě jako daň za ty barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Na první fotce mě barva celkem vyděsila, ale jakmile je tam lesk, vypadá pěkně. Zvlášť detail, kde vyniká shimmer. Sama si takové barvy ale nekupuju, mám pocit, že v nich vypadám vyblitě :/.

    OdpovědětVymazat
  4. Každý, kdo má anonyma je celebrita =D
    K laku...neurazí, nenadchne ;) Není špatný, ale fakt ten odstín není nej.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak, sorry, že jsem něco řekla.

    OdpovědětVymazat
  6. Nelíbí se mi ani trochu. Ale nalakováno máš krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Detailná fotka so shimmerom sa mi veľmi páči, akurát na fotke s celou rukou sa mi až tak nepáči. Celkovo nemám rada tieto sheer farbičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Aj ja som mala podobny problem s jemnym zazltnutim a celkom slusne to vyriesil Gabriella Salvete Whitener Exclusive, naozaj pri nom nechty nechytaju odtien laku. A k tejto farbe, ci bleda alebo ziariva, neznasam presvitajuce konceky, mna to strasne irituje. Ale lakovanie mas ako vzdy krasne :)

    OdpovědětVymazat
  9. napriek tomu, ze je strasne prirodzena paci sa mi, nechty su nalakovane a posobia prirodzene, co ocenia najma tie, ktore nemozu do prace nosit vyrazne laky, paci sa mi detail, kde vynikne podstata farby:)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní, netřeba se urážet, myslím, že jsem ti odpověděla věcně a slušně. Přestaň se schovávat, začni se podepisovat a pak můžeme vést nějaké debaty.

    Souhlasím s vámi, podle mě ten nápad není vůbec špatný - nude barva s řůžovým shimmerem by se mi líbila, ale to provedení by muselo být trochu jiné, tedy základová barva hezčí a shimmeru víc :-)
    Díky za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  11. ach podla mna nie je tiez pekny:( cakam na dalsi:))

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší jsou přirozeně krásný nehty ozdobený lakem. Ale kdybych si měla vybrat mezi přirozenými nehty bez laku a nehty, který nejsou v úplně ok stavu, ale namalovaný výraznýma barvama, beru ty první. Tohle je věčný koloběh. Vy si budete zuřivě bránit kosmetické území a člověk mimo něj prostě vesměs nepochopí a vidí jinak. Já vím, že takový člověk to nemusí vůbec číst a šetří si nervy, no, to zas jo. :-) Předsvědčovat člověka, který je do něčeho zažraný, že jako fakt ne, prostě není dobrý. Logicky se bude bránit on i jeho příznivci. Částečně s anonymem souhlasím. Nekamenovala bych ho/ji ani za to, že se ozval/a. Přiznávám, že i mě kolikrát nepříčetně svrbí prsty, abych na mnoho a mnoho blogů něco připsala, ale nakonec si řeknu, že ten křížek vpravo je taky řešení. Každý to holt neumí. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se ta barva taky moc nelíbí a nesluší ti.

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že mě se ta barva moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Aailyyn, já nemám pocit, že bych toho anonyma kamenovala, odpověděla jsem dle mého názoru v klidu, vysvětlila jsem jak to s tím žloutnutím je a jak to vnímám já. Jo, trochu mě naštvala rada, ať s lakováním přestanu, za takové posílám do háje i vlastní rodinu, natož když mi něco takového řekne cizí člověk. Jen mi vadí to, že se lidi nepodepisují, už nejsem moc daleko od toho anonymní komentáře zakázat a to se tu do mě zatím nikdo výrazně nenavážel, prostě z principu.
    Jsem poučená pro příště, už žádné fotky jedné vrstvy ani ničeho průhledného, když vás to tak pohoršuje.
    A ano, všichni by se měli naučit psát kritiku slušně, neléčit si mindráky pliváním jedu kolem sebe a raději používat ten křížek (myšleno všeobecně, ne na anonyma výše, ten slušný byl).

    Míno, koukám, že jsi upřímnost pochytila od Dejničky :-D Ale máš samozřejmě pravdu ;-)

    Mirabelle, a chtěla bys ten lak?

    OdpovědětVymazat
  16. hehe, no ale přece ti nebudu říkat, že ti děsně sluší, když to není pravda, ještě bys nám dělala ostudu s ošklivým lakem :D

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že se nemusíš zlobit. :-) Všichni se tu k sobě snad zatím chovají slušně. Holt je to veřejný prostor a dá se čekat, že se vyskytnou i lidi s nesouhlasným názorem, ne tolik zabraní do kosmetiky (včetně mě samé, ale tak prohlížím fotky, nalakované máš nehty hezky, umíš to, sluší ti to, umíš se nalíčit, to uznat opravdu musím a proto sem taky chodím, když někdo poutavě nafotí, jak doma chová žížaly, budu na jeho blog chodit taky, ač bych žížalu do ruky nevzala i kdyby mi platili :-))), kteří si navíc nějak nemohou pomoci a prostě to musí napsat. Jasně, že už z principu nemůže dojít k žádné shodě v obou táborech. A jednodušší by bylo nesouhlasy vyzmizíkovat. (Nu, proti tomu nakonec nejsem, na osobních webech neuznávám žádný křik na téma mazání a blokování a cenzury.) Ale dokud nikdo na nikoho není vulgární, tak když někdo má to pnutí názor najevo dát a uleví se mu a nenutí svou pravdu druhým, tak je to snad ještě docela v klidu. Anonym tu nijak dál neprovokuje a dál neškodí. Prostě to MUSEL/A napsat a zjevně má už klid na duši, snad o tolik nejde.

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že viennettka odpověděla velice slušně, naopak nechápu, proč anonym se nepodepsal, když taky svůj názor napsal docela slušně. Jiná věc je, že, když jsou nehty zažloutlé, že nejsou zdravé, to je blbost jak vrata.
    A promiň, ale ten lak je hnus velebnosti, takhle ošklivou a nelichotivou barvu už jsem dlouho neviděla a to je co říct, když ti sluší skoro všechno.

    OdpovědětVymazat