pátek 12. srpna 2011

Catrice krémové stíny Lord Of The Blings

Tak recenzi začneme zase trošku zeširoka - nemám moc dobré zkušenosti s krémovými stíny. Před nákupem Catrice mi prošly rukama krémové stíny od Benefitu, MUFE, Too Faced, Urban Decay a Elfu a skutečně spokojená jsem jen s Too Faced, zbytek je více či méně bída - špatně se to roztírá, nedá se to vrstvit, slévá se to i na bázi... Takže jsem ani od těchto stínů moc nečekala a ihned po nákupu jsem prohlašovala, že jsem zase vyhodila 95Kč z okna, ale nemohla jsem si pomoct, limitkám já odolávám jen velmi těžko a ta barva se mi prostě líbila, z pěti laků mě žádný neoslovil a já si prostě něco odnést chtěla... A tím se pomalu dostávám k pointě - nakonec jsem překvapivě velmi spokojená! Stíny netrpí žádným výše zmíněným nedostatkem, roztírají se krásně, tzn. nedělají nerovnoměrnou vrstvu nánosů a holých míst, stejně bezproblémově se blendí do ztracena. Dají ve vrstvit, takže pokud potřebuju, klidně nějaké místo přejedu 2x a nevytvoří se mi tam žádný nevzhledný nános, který popraská. Spolupracují s pudrovými stíny, ty se na nich dají také naprosto bezproblémově vystínovat. Výdrž je naprosto perfektní, na fotce na oku mám stíny více než 12 hodin (ve vnějším koutku je trošku MAC Centre Stage) a žádné slití do linky se nekonalo, zmizela mi jen spodní linka. Dalším plusem je odolnost vůči doteku, zkoušela jsem to a musela jsem po víčku hodně šmrdlat aby mi na prstu utkvělo trošku barvy. Já jsem velmi spokojená a rozhodně se vrátím ještě pro ten tmavší hnědý odstín a vám nákup také vřele doporučuji :-)




8 komentářů:

  1. Juj, tak nad těmi jsem přemýšlela :) asi pro ně zajdu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Také je mám a moc mi vyhovují. ;)

    http://andy-sek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm... teď si mě docela nahlodala. včera jsem na ně koukala a líbí se mi moc, ale měla jsem strach právě z toho slívání, tak jsem je tam nakonec nechala. pokud ale drží, tak se pro ně asi vrátím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tieto som ani nevidela:), ale vyzeraju pekne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš ty mě ale pokoušíš! Já nemám krémovky ráda přesně kvůli tomu všemu cos popsala a tohle zní jako pohádka.

    OdpovědětVymazat
  6. Takže jsem samozřejmě neodolala a protože jsem si nemohla vybrat, tak mám všechny troje a jsem z nich zatím docela rozpačitá..:-/ Nechám si asi jen tyhle světlé, protože takhle nějak jsem si původně představovala Prance, že bude lesklý.

    OdpovědětVymazat