středa 27. července 2011

Rtěnka Essence I´m Sailing

Další úlovek z padesátkové kolekce Essence. Napoprvé jsem tam tuhle rtěnku nechala, protože jsem si nebyla jistá, zda mi bude slušet. Ač je to taková světlá oranžová, je docela výrazná a křiklavá. Nakonec jsem to riskla a nelituji, dá se dobře vrstvit, líbí se mi jak nenápadná v jedné vrstvě, tak výrazná (kvůli fotkám mám asi 3 :-)), na rtech jde na mně totiž dost doorůžova. Někde jsem četla, že není krycí - to není pravda, kryje dost dobře už v té první vrstvě, natož ve třech. Je krémová a hodně lesklá, takže vysušování nemá šanci, naopak mám pocit, jako bych na ní měla ještě lesk. Výdrž je slabá, stačí si jen olíznout rty a je fuč. I přesto ji ale doporučuju, hlavně kvůli hezké a ne příliš obvyklé barvě a krásnému lesku.





22 komentářů:

  1. Uuuuh, ty mas uple hrosi pusu, asi budes dost pri tele co? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle barvičku musím mít! Jenže to by taky místní drogerie musely mít kolekci, ach jo:(

    OdpovědětVymazat
  3. uáááá tu chci!!!! sakra do Rossmannu se dostanu až v pondělí :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. jeeeeej je krásna, tú musím mať :o) vďaka za info

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je nádherná, doufám, že ji taky ulovím!

    OdpovědětVymazat
  6. kransa farba skoda, ze tato kolekcia k nam nepride...

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ji strašně chtěla,ale u nás v rossmanovi zbyla pouze už červená.

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo ta je krásná...ale u nás jsem narazila na vykradený regál a jedinej šedej lak, toť vše, po padesátkové kolekci zbyly už jen testry :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si ji dneska pořídila a je super. Souhlasím, výdrž nic moc, ale kryje a má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní, jsem poctěna, už jsem se bála, že mě nikdy nenavštíví žádný ubožák, který nemá odvahu se podepsat a jediné co umí je rýpat. Jsi opravdu dobrá/ý, že poznáš váhu podle rtů, protože máš pravdu, mám nadváhu.

    Holky, jsem ráda, že se rtěnka líbí, rozhodně všem doporučuju :-)

    Dáši, tak to byla rychlost! Měli by toho skutečně brát víc :-(

    OdpovědětVymazat
  11. juu peknyy :) aj ja som na leto zhanala take farby, ale nakoniec som zakotvila u kriklavej ruzovej...ale slniecko nie je a ja ho nemam kedy pouzivat :(

    OdpovědětVymazat
  12. Peti, krásná barva, vystihla jsi to skvěle *-*
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tak ta je nááádherná, měla jsem na ní zálusk už předtím,ale ted je to jasný,tu musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy bych si nemyslela, že se mi bude líbit oranžová rtěnka, ale vypadá na rtech fakt hezky jemně, asi se na ní zajdu podívat;-)

    OdpovědětVymazat
  15. na Slovenku táto kolekcia nie je :( je tu kolekcia: Holografics
    ale ten rúž chcem!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Jupí, sehnala jsem ji, náhodně jsem zabrousila při dokopování posledních zásob na dovču do Rossmana (pro Brňačky - ten u slovaňáku) a měli tam ještě snad vše z kolekce. Jsem z ní nadšená, krásná barva!

    OdpovědětVymazat
  17. Ta je hezká! A vypadá, že je fakt dost zvláčňující, taky se po ní podívám :)
    A díky Dáši ♥

    OdpovědětVymazat
  18. JÉÉÉÉ, vypadá opravdu SKVĚLE! Bohužel u nás směli už jen testery a jednu červenou. Naštěstí jsem aspoň ulovila poslední modrý lak, kvuli kterému jsem tam letěla po Tvé recenzi .... Asi se budu muset porozhlédnout po Essence ještě jinde, protože ta rtěnka mě opravdu překvapila .... Poslední dobou se mi nějako líbí oranžové a korálové barvy. (rtěnky, laky, ...)

    A anonym je člověk s nedostatkem sebevědomí a přátel. Zahořklý životem .... jinak si nedokážu představit, proč svůj volný čas plýtvaj na takovýhle kecy ... Asi opravdu nemá do čeho "rýpnout", tak musí do cizích a vybíjet se .... Jsou mi pro smích. Jjá si myslím, že už snad ani nikoho urazit nemohou, protože se tímhle vším ponižujou oni sami ...

    OdpovědětVymazat
  19. Ach jo proc mi broskvove barvicky neslusi! Krasna barvicka a mas Petulinko dokonale rty!:)

    OdpovědětVymazat