pondělí 25. července 2011

MAC Superglass Gift Wrap

Miluju všechno se třpytkama - laky, rtěnky, lesky, stíny, linky... Ještě o něco víc miluju šupinky, protože to jsou vlastně obří třpytky. Ale donedávna jsem měla šupinkové jen laky. Teď už mám i lesk! Kolekce lesků Superglass byla loňská letní limitka. Celkem živě si pamatuju, jak jsme byly s Dajánkou v MACu, že jsem si jeden z lesků zkoušela přímo na rty a usoudila jsem, že ty třpytky jsou moc velké a že teda žádný nechci. Jenže člověk míní a život mění... Koupila jsem si ho tedy o rok později, ale vůbec nelituju!
Od klasických Dazzleglass lesků se liší jak už jsem řekla velikostí třpytek. Dazzleglass je mají droboučké a mají jich hodně, Superglass méně ale velké kusy - na ruce se mi to podařilo zachytit celkem věrně. Tím že jich tam není přehnaně moc, vytváří celkem přirozený lesk, tudíž je nemusíte nosit jen na karneval, ale jsou vhodné běžně na den (ok, záleží to asi trochu na odvaze a zvyklostech nositelky, já s tím tedy problém nemám a používám ho denně než vyrážím do práce). Liší se i tvarem lahvičky, není kulatá, ale ve tvaru šestiúhelníku.
Konzistence je opět jak já říkám "macovská", je to takové lepidýlko, výdrž lesku je i několik hodin, pití přežívá v pohodě, jídlo moc ne. Co je ale velmi trvanlivé, jsou ty šupinky! Poprvé jsem byla dost v šoku, protože přežily nejen jídlo, ale i čištění zubů! Mně to teda absolutně nevadí, ale někomu by třeba mohlo, zbavit se jich opravdu není někdy lehké.




Odstín Gift Wrap nepatří k těm nejpigmentovanějším, rty zabarví jen velmi lehce do oranžovorůžova.

Zkoušela jsem různě špulit pusu aby vynikly ty šupinky ;-)

Nezapomeňte, že tenhle lesk můžete vyhrát v mojí giveaway (končí 31.7., takže pokud jste se ještě nezúčastnily, máte šanci)! Tedy ne ten testovaný, fotka dole je důkaz, že mám dva a výherce dostane lesk nový a nepoužitý. Uprostřed je odstín Superflash, který tady na blogu taky svůj prostor dostane (a pak ještě jeden další odstín... ale jinak jsem fakt normální! ;-))


8 komentářů:

  1. Ja ho ale vážne chcem. Ak nevyhrám, musím si ho kúpiť!

    OdpovědětVymazat
  2. teda, krásnej je, i když já na ty šupinky a třpytky právě zas moc nejsem,tak se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, ty šupinky v něm jsou v něm nejhezčí!

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasný :) Mám rada všelijaké lesklé šupinky...

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. vyzera na perach velmi efektne:)

    OdpovědětVymazat
  6. Bůůůůůůůůůůůů, teď mě to mrzí čím dál víc, že jsem je loni prošvihla:,-((( A můžete za to Vy dvě, páč jste mi řekly, že jsou ošklivý a oni jsou nádherný!!! bůůůůů...
    Kam na ně chodíš?

    OdpovědětVymazat