pátek 17. června 2011

China Glaze Adore

To jsme se takhle jednou měly sejít s kamarádkou a ona mě překvapila SMSkou, ve které navrhovala sraz o hodinu dřív - tzn. v době kdy jsem si ji přečetla, sraz měl být za hodinu. Já totálně nepřipravená, nenalíčená, nenalakovaný nehty... Rozhodla jsem se, že to ale stihnu a že i budu vypadat v takovém stavu, abych svým obličejem a zažloutlými nehty neděsila okolí. Líčení se zkracuje snadno, ale co s lakem, ten přece potřebuje nějaký čas na zaschnutí. Takže jsem se oblékla, obula, klíče uklidila do kabelky a v podstatě mezi dveřmi nalakovala jednu vrstvu Adore a vyrazila jsem. Žádná krása to nebyla, ale svůj účel to splnilo, lak kryje v jedné vrstvě dokonale a schne rychlostí blesku, už v trolejbuse byl suchý, takže jsem si ho nijak nepoškodila. Po návratu jsem přidala druhou vrstvu a vyfotila ho. Díky pruhování to není zrovna lak, který bych si nalakovala když chci oslnit, ale v časové tísni je to ten nejlepší pomocník.




11 komentářů:

  1. Pekne si ho opísala, mám z neho úplne rovnaký dojem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, lakování mezi dveřma, to známe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa vždy lak poruší keď lakujem medzi dverami :D:D::D

    OdpovědětVymazat
  4. Huh, to znám, já takhle lakovala OPI-Dulce de Leche.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. to má pruhů jak tepláky abibas... no jinak tu historku sem myslim slyšela když sme jednou měly sraz spolu, tak jenom doufám že za timhle nejsem já *nevinný úsměv*

    OdpovědětVymazat
  6. Jednovrstvový je Chanel Splendeur :), a důvod proč jsem dala laky z kolekce Romantique pryč, protože pruhovaly (i můj neoblíbenější JOY). Ale sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  7. je to hodně pruhatý, ale já ho mám taky a mám ho ráda :), je fakt, že v časové tísni ej tahle kolekce úplně nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  8. Annie, jistěže jsi! Nechtěla jsem si tvé jméno zase brát do pusy, ale když ses práskla... ;-)

    Děkuji všem za komentáře :-) Já nějaký takový lak potřebuju, určitě jsem v časové tísni nelakovala naposledy, takže si zaslouží abych mu pruhy odpustila, bez tak je vidím jen já a případně někdo, komu bych strčila nehty přímo před obličej :-)

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle barvy moc nemusim... a ani pruhy teda:-)) věřím, že lak má svoje pozitiva, ale asi nejsem cílová skupina:)

    OdpovědětVymazat