středa 27. dubna 2011

Esprit Sugar Rose

Ačkoli mi tenhle lak vůbec nešel vyfotit, má dnešní post milion fotek, protože jsem si nějak neuměla vybrat. Na všech fotkách je o něco světlejší než ve skutečnosti, zařadila bych ho do kategorie střední růžová, na fotkách je to spíš baby pink. V zásadě realitě nejvíc odpovídají fotky na denním světle bez slunce - tedy třetí, čtvrtá a poslední, ALE! to, že mi ten třpyt nešel zachytit na slunci neznamená, že nebyl vidět. Třpytečky jsou nejvíc stříbrné, ale pár jich je tam i růžových, fialových a zlatých. I když jsou maličké, tak je i z dálky poznat, že ten lak není úplně krémový. Původně jsem chtěla psát, že je podobný Chanel Mistral, ale on to bude spíš dupe Chanel Morning Rose. Ten si ale pořizovat nebudu (teda aspoň to zatím nemám v plánu... ale jako hodně by mě zajímalo jak moc si jsou podobné... tádydádydáá), Mistral ale mám, takže pak udělám srovnání aspoň s ním. Kryje dobře ve třech vrstvách, na fotkách mám někde 3 a někde 4 vrtsvy, Seche mi sežral konečky a tak jsem to po pár hodinách opravovala. A pokud by to někoho zajímalo, lak jsem koupila v Německu, stál 5 Euro a Chanelu se podobá nejen barvou, ale i lahvičkou a víčkem co jde sundat. Jo a má poměrně zvláštní štěteček - neříkám že špatný, ale trochu jsem s ním bojovala. Je strašně široký (širší než OPI!), placatý a do kulata zastřižený. To zastřižení s mohli odpustit, ale jinak nebylo špatné lakovat nehet na 1 - 2 tahy.








EDIT: přidávám fotku štětečku, ačkoli asi není k ničemu, měla jsem spíš vyfotit srovnání s OPI, aby bylo vidět, že tenhle je širší... jenže to mě napadlo až teď při vyřezávání, no nic :-D Tak pak když tak udělám další edit.

11 komentářů:

  1. Je prostě krásnej, fakt! nemám co bych dodala, tohle by se mi na jaro prostě hodilo :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc, povedený na prasátkovou růžovou a opravdu ti sluší. No samozřejmě, že ta cena taky není k zahození.
    Napadlo mě zkoušela si někdy Cartirice laky?
    nešlo by třeba vyfotit štěteček? Protože já mám obdobnou zkušenost se štětečkem Nicole by OPI.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé na ten jsem se moc těšila!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych ten štěteček chtěla vidět prosím prosím:-)
    Jinak já OPI běžně lakuju jedním, maximálně (!) dvěma tahy, takže tohle by mi asi barvilo prsty:-D

    Day, ještě nezkoušela, dva na ní čekají u mě;-) (Nebo zkoušela a nevim o tom??)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, já ten štěteček vyfotím, ale už jsem ten lak odvezla domů, tak až o víkendu...
    A ano, Danča má pravdu, moje první Catrice jsou zatím u ní.

    Dáši, nezklamal? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně krásný! Ani jsem neveděla, že Esprit dělá i laky.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ani nevěděla, že Esprit dělá laky! Mám od nich bundu :D Tento týden mám nalakovaný RBL Catherine a Seche mi sežral konečky hned první den po nalakování a umytí vlasů, tak mě to naštvalo... Jinak tento lak je náhodou pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  8. krasny, aspon na fotkach, ale myslim, ze by sa mi pacil aj v skutocnosti... flasticka je naozaj ako Chanel, na prvy pohlad som si aj myslela, ze je to Chanel :)) a vobec nie je drahy, skoda, ze u nas Esprit laky nie su, aspon ja som ich nevidela nikde...

    OdpovědětVymazat