sobota 26. března 2011

Essence Green Grass + CND Teal Sparkle

Green Grass z berlínské kolekce už jste viděli tady. Neměla jsem v té době ještě vyzkoušený tenhle CND efekt a hrozně jsem ho potřebovala vidět v akci, a tak vznikla tahle kombinace. Myslím, že jim to spolu moc sluší, líbí se mi to mnohem víc než kombinace Teal Sparkle a Urban Oasis, který k němu správně patří. Ale o tom zase někdy jindy.





6 komentářů:

  1. Nádherná kombinace :) moc pěkný. Já mám Teal Sparkle moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je úplná pecka! :-) Fakt som očarená.

    OdpovědětVymazat
  3. taku zelenu nemam ktovie ako rada, no s tym cnd to vyzera omnoho lepsie nez bez neho :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt moc pěkný! A já nemám žádný CND a jsem fakt naštvaná!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo, děkuju, mám radost, že se vám to líbí :-)

    OdpovědětVymazat