pátek 4. března 2011

China Glaze Floral Coral + Barry M Black Magic

Tohle byl jeden z prvních pokusů s praskajícím lakem, zkoušela jsem to těsně před odlakováním Floral Coral, tak moc neřešte, jak je ten lak odrostlý. Ale když už jsem ty fotky udělala, přišlo mi líto se o ně s vámi nepodělit. Do praskajícího laku jsem se zamilovala, moc se mi ten efekt líbí a celkem dost na to reaguje i okolí :-) Černou tolik nemusím, tak jsem se těšila na barevné praskače od ChG, takovou fialovou nebo růžovou bych využila jistě víc. Ale z fotek se mi moc nelíbí jak praskají - líbí se mi rozbití na malinké kousíčky a ty ChG zůstávají spíš ve větších částech... Vysledovala jsem, že čím tenčí vrstva, tím menší částečky to udělá, tak doufám, že to půjde provést i s tou Chinou... Nechám se překvapit, bez tak je mám na cestě, že :-)



10 komentářů:

  1. Mně ten černý taky moc nezaujal, já tomu praskání nějak nefandím, ale ty barevný od ChG bych klidně vyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná barevná kombinace :) Ale nějak mně crash laky k srdci nepřirostly.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě právě přiel OPI praskací lak a je parádní, zamilovala jsem se do něj. Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je náhodou naprosto dokonalý!!! Nejde to přehlédnout a moc se mi to líbí!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mína: budeš mít možnost :-) Teda pokud mě nezklamou na tolik, že se jich obratem zbavím...

    An: díky, budou i další barevné kombinace :-)

    Day: OPI nemám, jeden černý mi stačí, ale na ten stříbrný z pirátské kolekce se těším!

    Luci: to mě těší! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, mně se ten praskající efekt moc nelíbí. :/ Možná ti barevní práskači budou hezčí (aspoň tedy pro mé oko). :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som velky fanusik tohto laku.. je super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeeej, aké halloweenske nechtíky! :-)
    Mna na týchto lakoch najviac baví pozerať sa ako praskajú, ale nikdy ich dlho nevydržím nosiť. Asi preto mám len jeden: fialový od Pupy.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte, je to nádherné. Kde viem kúpiť takýto praskajúci lak? Podotýkam, že som v KE a to je na laky horšie ako dedina. Píšte mi, posííííííím

    OdpovědětVymazat