úterý 25. ledna 2011

Nubar Moon Shadow

Konečně mám po zkoušce, která mě stresovala posledních několik dní a mám čas na nový post. Na to jak jsem se bála, že ji neudělám, se nakonec cítím ukřivděná, že mám trojku a ne dvojku! Njn, takový je život, tak si aspoň koupím nový parfém jako odměnu a útěchu :-)
Dnešní post věnuju Verunce - Veve. Tenhle lak je moc pěkný, fandím mu hlavně protože je to duochrome! Ale moc mi to nešlo zachytit, na všech fotkách to byla prostě fialová, jen venku na slunci se trošku předvedl. Výsledný dojem, který ve mě zanechal je ale nuda, takže to je důvod, proč si ho nechci nechat. Lakování bezproblémové, pro krytí potřebuje 3 vrstvy.







11 komentářů:

  1. Důležité, že tu zkoušku máš! Já jsem doufala, že dostanu alespoň za 3, ale šla jsem domů :D
    Na 2. fotce se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ke zkoušce. A jaký parfém to bude? :-) Jinak začínám mít pocit, že z mnou nenáviděné fialové se stala docela sympatická barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. An, to máš pravdu, na známce zas až tak nesejde, nesnažím se o žádné stípko :-) Tvé zkoušky je mi líto, příště budeš určitě mnohem úspěšnější!

    Blani, děkuji :-) Nebude to žádná novinka, zamilovala jsem se do 3 roky starého parfému - YSL Elle. Není to vůbec můj styl, ale vzhledem k tomu, že poslední měsíc chodím co dva dny do Douglasu abych si k ní mohla přivonět, tak ji prostě potřebuju :-) A mám radost z toho, že začínáš mít ráda fialovou! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na sluníčkový fotce je parádní, ale jinak normálka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se mi příště poštěstí. Mimochodem, co studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Míno, naprostý souhlas :-)

    An, peďák, jednooborovou češtinu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, tahle fialova je moc krasna! Skoda ale,ze neni moc videt ten duochrome efekt, urcite ten lak dost ozvlastni :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je ale krasny! Ako moze byt duochrome nudny? :-)
    Moc sa nan tesim, bude mu u mna dobre ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj chtela sem se zeptat jestli je essence vhodny lak na razitkovani(nemam zkusenost s touto znackou), videla sem tu par clanku o razitkovani:) muj lak nekryje jiz v prvni vrstve a tak neni moc videt.

    OdpovědětVymazat
  10. Podľa mňa sa na razitka najviac hodila kolekcia Denim, bola to však limitka :-( V zásade sú ale vždy najlepšie tie laky, ktoré kryjú v prvej vrstve a sú dobre pigmentované. Určite má také aj Essence, len treba hľadať a skúšať.

    OdpovědětVymazat
  11. Veru, doufám, že se ti bude líbit :-) On je hezký, ale myslím, že se bez něj obejdu.

    A děkuju, že jsi za mě odpověděla na dotaz ohledně laků na razítkování, mně stále více komentářů padá do spamů a tak o nich vůbec nevím :-( Dám si sem kontakt, aby jste mě mohli zkontaktovat i mailem, pokud budete mít nějaký dotaz.

    Jinak s tvou odpovědí naprosto souhlasím, nedá se zobecnit zda se nějaká značka na razítkování hodí nebo ne (kromě Konadu, který je na to přímo určený), chce to hledat a zkoušet pigmentaci lak od laku.

    OdpovědětVymazat