sobota 18. prosince 2010

OPI Lucerne-tainly Look Marvelous

Tenhle lak mám jen v miniaturce, ale na focení jsem si půjčila velkou lahvičku, protože mi vždycky dělá problém na tu malou poskládat prsty aby to vypadalo nějak esteticky :-) Je z letošní švýcarské kolekce, všichni už jste ho jistě 100x viděli a četli, že je podobný Jitterbug od ChG, takže co dodávat. Líbí se mi a na sluníčku se třpytil fakt neuvěřitelně. Odlakování bylo bezproblémové, jen jsem trošku bojovala s tím, že mi mini třpytečky zůstaly na prstech kolem nehtů.





8 komentářů:

  1. Moc zajímavej lak, strašně by mě zajímalo, jak by vypadaj matnej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těší mě, že se vám líbí :-)
    Blani, to není špatný nápad, někdy to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gorgeous! I'm still not sure wich one to get - OPI Lucerne-tainly Look Marvelous or China Glaze Jitterbug...

    OdpovědětVymazat
  5. Akorát ho mám na nehtech :D Dostala jsem ho jao dárek k vánocům a furt koukám na sluníčku, jak ty třpytky doslova tančí!

    OdpovědětVymazat
  6. Lou, kdepak bydlíš že tam máte v téhle době sluníčko?? Já chci takyyyy! :-)

    OdpovědětVymazat