pátek 8. října 2010

Etude House LUCIDarling Tender Mint

Neznáte tuhle značku? Já donedávna taky ne. Ale jednoho dne mi přiletěl na ICQ odkaz na tuhle aukci a já, ačkoli s novými značkami moc neexperimentuju a jsem věrná OPI a spol., jsem neodolala a chtěla vyzkoušet něco nového, neznámého. Moc se mi líbily barvy laků i lahvičky, jediné, co jsem moc nechápala bylo, že toho laku je 5g. Je 5g 5ml? Nebyla jsem schopná si to sama převést, a tak jsem slídila po internetu a hledala nějaké fotky, abych získala představu, jak je ta lahvička velká. Nakonec jsem byla na jednom blogu úspěšná, našla jsem fotky a i informaci, že lahvička má 15ml. Tak už mi v nákupu nic nebránilo. Sice mě trochu trápily myšlenky, jako že proč si kupuju laky od nějaké neznámé korejské značky za stejnou cenu, co bych mohla mít OPI, jestli si prodejce přečte moji zprávu a pošle mi opravdu laky, které jsem si vybrala a v neposlední řadě jsem se bála, že mi přece jen přijdou pidi lahvičky tak na jedno nalakování. Nic z toho se nesplnilo, laky jsou velké a přesně barvy, o které jsem požádala.

První, který vám ukážu, je tedy tahle mentolka. Světloučká zelená, ačkoli to tam po většinu času nevidím, řekla bych, že má hodně blízko k modré. A taky stříbrný shimmer, který je vidět pořád, ne jen zblízka nebo na sluníčku. Je moc krásný, takový… chce se mi napsat něžný, takže název mu vybrali dobře. Kryje ve třech vrstvách a výdrž byla velmi dobrá, teprve třetí den se mi trošku ošoupaly konečky a tak to zůstalo další tři dny, takže kromě toho, že mi odrostl na něm nebylo vůbec znát jak ho nosím dlouho.






3 komentáře:

  1. Líbí se mi takové barvy

    OdpovědětVymazat
  2. Ocenění ode mě pro Tebe: http://miina-blog.blogspot.com/2010/10/sunshine-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, mně taky :-) Na tmavé zelené moc nejsem, ale mentolky můžu.

    Míno, moc děkuji, udělalo mi to radost! :-)

    OdpovědětVymazat