neděle 12. září 2010

OPI Dim Sum Plum

Dim Sum Plum je můj favorit v Hong Kong kolekce, nádherná barva! Krémová růžovofialová? Asi. každopádně hodně výrazná a zářivá. Dobře kryje - na fotkách mám dvě vrstvy.





7 komentářů:

  1. Love it! Really nice color on you! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě nádherný! Prý by měl být podobný Ate Berries In The Canaries, ten rozdíl by mě docela zajímal... Asi si ho budu muset pořídit, abych to zjistila :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, tuhle barvu musím mít, strašně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, krása, mě přijde skoro stejnej jako Ate berries, můj oblíbenec. taky by mě zajímal rozdíl :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si Ate Berries taky chtěla kdysi pořídit, ale přišel mi na fotkách celkem podobný, tak jsem ho nakonec nekoupila... ale srovnáním na jedné fotce bych taky nepohrdla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, po tomhle laku šíleně toužím :) můžu se zeptat, kde si ho koupila? Díky moc B.

    OdpovědětVymazat