neděle 1. srpna 2010

Color Club Tru Passion

Taková malá ochutnávka pro Verunku ;-) Kdy jindy nosit třpytkaté laky než v létě? Na sluníčku jsou prostě nádherné, jak září a třpytí se, tak jsou občas výraznější než kdejaké neonky :-) Kvůli tomu stojí za to přežít i ne zrovna lehké odlakovávání (i když v tomhle případě se mi vyhnulo, je to jen rychlý swatch a lak jsem neměla dlouho - použila jsem nadkak, aby se na fotkách lak lesknul, a tak jsem pak hodně spěchala sundat ho dřív než stihne pořádně zaschnout :-)). Mám tři vrstvy a lakování bylo takové... jak to říká Dajánka? Pastózní! (Hrozně se mi to slovo líbí :-D) Tak to by na tenhle lak sedělo, na jedno místo se nahromadila polotuhá hrouda třpytek a srovnat to byl docela boj. Barevně se mi hrozně líbí, protože to nejsou jen fialové třpytky, občas tam najdete i stříbrnou, červenou nebo modrou... Vypadá to pěkně, hezky to lak oživí. Ale já jsem se zamilovala do té Nubar Sparkles kolekce a chci si z ní pořídit i ten světle fialový, takže CC musí z kola ven.






8 komentářů:

  1. Som sa pousmiala pri prvej vete :-) Viem, že to nie je ochutnávka pre mňa, ale presne tento lak mám odložený v krabici a pohrávam sa s myšlienkou, že ho čoskoro vyskúšam. Takže tvoj príspevok jeho čakanie výrazne skrátil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale teda barva je to nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. óóó děkuji. :)
    Peti, láček je to krásný takže mu prosím vzkaž, že u nás doma je vítaný. Lakování nějak vychytám a bude to bomba. Jsem zvědavá na ten Nubar, protože tyhle barvy ti fakt moc sluší. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Áááách fialovej a třpytečkovej a takhle nádhernej, to je přesně podle mýho gusta.

    OdpovědětVymazat
  5. Veve: no kdybych to věděla, dám tam množné číslo! :-D Budu se těšit na tvé fotky :-)

    Nufi: díky, to opravdu je :-)

    Verunko, těší se moc na tebe!

    Martinko, tobě by taky moc slušel! :-)

    Dejni, kuju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ha no třpytky se musí nosit v zimě, ne (nevinně si píská), ale je moc pěkný, jen bude úplně jiný, než sparkles kolekce, takový bělejší, ale krásně vyfoceno.

    OdpovědětVymazat
  7. Bělejší? Původně jsem myslela, že se mi ty laky minou, ale vypadá to, že budu mít chvilku doma oba, tak zkusím udělat srovnání :-)

    OdpovědětVymazat