pátek 11. června 2010

China Glaze Re-Fresh Mint

Zelená ani krémovky nejsou nic pro mě, nebo mám spíš napsat nebývaly? Docela si na ně začínám zvykat. Re-Fresh Mint se mi docela líbí, tahle barva je snad největší hit letošního jara a ani mě neminul. Lakoval se dost hrozně, byly potřeba tři vrstvy, ale ještě to šlo v porovnání například s Lemon Fizz, který mám nalakovaný teď. Barva je to hezká, ale taková světlá, mdlá... I když na nehtech je o něco tmavší, než v lahvičce (zase podezřívám Seche). Doufám, že si spravím chuť s OPI Damone Roberst 1968 :-)



6 komentářů:

  1. Jé, viennettko, odkud máš Damone Roberts? Ty se máš... :(((

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, prý je z jeho oficiálních stránek, chvíli tam byla možnost online objednávek... kupovala mi ho Andulka. Škoda, že jsme nevěděly, že ho chceš taky...

    OdpovědětVymazat
  3. Já brečím :((((((((( Napadlo mě, že bych Aničce napsala, když byla ta chvilková akce, ale pak jsem si říkala, že nebudu otravovat, už mám díky ní RBL... No nic, aspoň se pokochám vašima fotkama a příspěvkama :))

    OdpovědětVymazat
  4. To není žádný otravování - na čim víc kousků se dělí poštovný tim lepší zpráva pro všechny. Ale nechápu jakou v tom hraje roli Andulka? Mohl si to objednat kdokoli, bylo tam normálně nabízený mezinárodní poštovný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem totiž neschopná, zvládám jen Beverly Beaute a dřív Transdesign...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsme na tom podobně, já taky nesnáším třeba na ebay psát prodejcům kolik bude pošta a tak, jak nemůžu kliknout na buy it now hned, tak mě to odradí od nákupu :-D

    OdpovědětVymazat