čtvrtek 27. května 2010

OPI Gargantuan Green Grape + CND Gold Shimmer

Po několika měsících kdy toužím po OPI Creme de Menthe ho konečně mám! Jupíííí a je nádhernej! No dobře, není to úplně on, ale já taky nechtěla přímo CDM, spíš světle zelenej lak se zlatýma odleskama a to mi tyhle dva laky splnily dokonale. Je fakt, že co se financí týče, vyšlo by mě skoro nastejno koupit si originál, protože jsem si nejdřív koupila špatnej efekt a to Gold Sparkle, jenže v tom bylo listí a já potřebovala jen tu perleť. Ale hlavní je tu ta radost, že se mi povedlo vyrobit něco, co se mi tak mooooc líbí :-)





8 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře! ;))) Já se těm efektovým lakům snažím vyhýbat a vy na mě takhle všichni :( Jak tohle vysvětlím doma...

    Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to fakt pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduše, Barunko, že tohle prostě POTŘEBUJEŠ! :-)

    Díky, Soni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, to vypadá fakt geniálně. A chci vidět CND s listím! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky, holky :-) Blani, listí určitě bude, zatím jsem si ho nechala, je taky pěkný, jen se mi pro tyhle účely nehodilo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To se mi moc líbí... A to říká ta, která tyhle efekty moc nemusí a dává přednost obyč krémovkám... Perfektní na léto!!

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, kterej se mi má líbí víc:-) tento zatím vítězí...:-)

    OdpovědětVymazat