sobota 24. dubna 2010

China Glaze Aztec Orange

Pomoooc, Andulka se na mě snaží přenést svou krémíkovou mánii!! Ba ne, tenhle lak jsem si fakt chtěla půjčit (děkuju, že mi bylo vyhověno :-)), ale z legrace, protože jsem si ho na sobě neuměla představit. Krémová červená a ještě taková světlá? Pfff, nic pro mě. A přece jsem ho nakonec nosila asi 4 dny, hodně lidí mi ho pochválilo a mně se opravdu začal líbit. Lakovalo se s ním super, na první fotce jsou dvě vrstvy a na ostatních tři, kryl tedy už v těch dvou. Jak už jsem řekla, je to světlá čerená, orange má akorát podtón, což je hezky vidět na fotce s bleskem. Poslední dvě fotky jsou srovnání s OPI Red My Fortune Cookie z letošní Hong Kong kolekce, který se v té době zrovna nacházel u mě, ale majitelkou je Blanička :-)





2 komentáře:

  1. Ten se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem si zrovna říkala, jak je podobnej Red my fortune cookie :-) A myslím, že ti sluší, je to taková veselá jarní barvička.

    OdpovědětVymazat