neděle 1. listopadu 2009

laky P2

Před několika dny jsem byla na nákupech v Německu a i když se tam většinou docela vyřádím, tentokrát jsem si skoro nic nekoupila. V jednu chvíli to už vypadalo, že pojedu domů bez jediného kosmetického úlovku! Ale to jsem nemohla dopustit, takže po čtvrthodinovém bloumání po německém Dmku jsem konečně našla něco, co stálo za můj pohled a to tyhle láčky. Je to značka P2 a skoro nic o ní nevím. Vlastně jen to, že u nás k dostání není (aspoň jsem ji nikde nepotkala, když tak mě opravte) a v Německu patří k těm levnějším (ačkoli tyhle laky zrovna nebyly :-D), třeba jako Essence a podobně. Tyto láčky jsou z nové kolekce, která se jmenuje What a girl wants…, a protože jsem se nemohla rozhodnout který si vybrat, vzala jsem si nakonec všechny tři :-) Láčky mají objem 11ml a jejich lahvičky jsou velmi podobné lakům Chanel, včetně toho, že ozdobný puntíkovaný uzávěr se dá sundat a pod ním je klasické víčko, které se při lakování bude držet určitě líp. Fotky na nehtech dodám v budoucnu :-) A jaké jsou tedy konkrétní odstíny?

010 glamorous – tmavá fialová s růžovými odlesky
020 opulent – světlá fialová s růžovými odlesky
030 splendid – vínově červená opět s růžovými odlesky




3 komentáře:

  1. Teda to je nádhera! Hlavně ty fialky :)
    Ta tmavá je podobná Let´s Groove nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
  2. Fiali, mně přišla ta tmavá podobná jako CC Catwalk Queen, ale když jsem porovnávala lahvičky, tak tahle je o dost světlejší. Let´s Groove mě vůbec nenapadl, ale můžu to porovnat a zkusit vyfotit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. roztomilé lahvičky a zajímavé barvy, tak šup s něma na nehty ;-)

    OdpovědětVymazat