středa 25. listopadu 2009

Color Club Catwalk Queen

Na tenhle lak jsem se moc těšila, ale první nalakování mě zklamalo, na nehtech je totiž mnohem tmavší než v lahvičce (nejvíc odpovídá první fotka ve stínu). A já nějak moc nemusím ty barvy, co sice nejsou černé, ale z dálky tak na nehtech vypadají... Takže ho psychicky nějak nedokážu zařadit do kategorie fialových, ačkoli asi je, no. Jen doufám, že se takhle nechovají všechny laky od Color Club, protože mezi nevyzkoušenými mám ještě třeba Groove Thang a ten je hooodně tmavý už v lahvičce. U tohohle laku bohužel neposoudím výdrž, orazítkovala jsem ho a nelíbilo se mi to, takže šel druhý den dolů. Snad někdy příště, pokud dostane další šanci...




3 komentáře:

  1. A mně se zrovna líbí. Ale kdyby pořád vypadal tak jako na fotce s bleskem, byl by dokonalý ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ten se mi hrozně líbí! bych ho dolů nedala, ozkouším ti ho :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Yari: naprosto souhlasím :-)

    Péťo: tvé přání je mi rozkazem :-P

    OdpovědětVymazat